וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מארבורי הוא השפוי כאן, משהו לא בסדר

יעל שחם, מדיסון סקוור גארדן

6.3.2008 / 11:20

סטפון מארבורי הגיע לגארדן ונראה מתקתק ולוקאל פטריוט. מדיניות הק.ג.ב. של הניקס, ששמו מחסום לפיו, היא זו שנראית כמו קרקס

לפי כמויות העיתונאים בחדר ההלבשה של הניקס, אפשר היה לחשוב שמדובר בקבוצת פלייאוף רצינית כמו סן אנטוניו לפחות. אבל התקשורת המקומית לא נמצאת כאן בשביל לדבר כדורסל, או אפילו בשביל לקבל ראיון אישי עם לברון ג'יימס, המתארח כאן הערב ביחד עם הקבאלירס. אנחנו כאן כדי לראות אם סטפון מארבורי יגיע או לא יגיע למשחק, לאחר שקיבל הוראה ממאמן הניקס, אייזיאה תומאס, שלא להגיע למשחקי הבית של הקבוצה. מארבורי, אחד משלושת הקפטנים של הקבוצה (יחד עם ג'מאל קרופורד ומאליק רוז), התייצב בז'קט ורדרד וקרחת מבהיקה שתי דקות לפני סגירת חדרי ההלבשה ונתן ראיון קצר ויבש, בהתאם לחוקי הקבוצה, המתאימים יותר לימי הק.ג.ב. של רוסיה, מאשר לקבוצת כדורסל בארץ המקדשת את חופש הדיבור.

היחסים בין אייזיאה תומאס ומארבורי, שהיו בעונה שעברה נאהבים ונעימים, החלו להתדרדר עוד בתחילת העונה, כשתומאס איים להוריד את מארבורי לספסל וזה, בתמורה, עלה על מטוס ועזב את הקבוצה לפני משחק נגד פיניקס סאנס. מארבורי עבר תקופה קשה במיוחד לאחר מות אביו והחמיץ משחקים רבים, ומיד לאחר מכן החליט לעבור ניתוח בקרסול, ששם אותו ברשימת הפציעות עד סוף העונה. תומאס מאמין שאם מארבורי היה מחכה עם הניתוח לקיץ, הניקס היו מנצחים עוד חמישה-שישה משחקים והיו עדיין נמצאים במרוץ לפלייאוף. אשרי המאמין.

התסכול של תומאס מעוד עונה עלובה במיוחד של קבוצתו, הביא אותו להורות לסטפון מארבורי שלא להגיע למשחקי הבית של הקבוצה. בנוסף, קיבל הרכז הוראות מפורשות מהנהלת הקבוצה שלא לשוחח עם עיתונאים. (מארבורי, אגב, אינו היחידי שלא מדבר עם התקשורת. עיתונאי שניסה בשבוע שעבר לשאול את ג'יימס דולאן מספר שאלות הורחק באופן מיידי על ידי אנשי אבטחה, ננזף על ידי איש יחסי ציבור והוזהר כי לא יוכל לחזור אל הגארדן אם ינסה שוב לדבר עם הבעלים).

בדיעבד, ההחלטה להרחיק את מארבורי מהקבוצה עלתה לתומאס ביוקר. הוא הוצף בשאלות על מארבורי עליהן סירב לענות, והחל לקום וללכת מכל ראיון בכל פעם שעלה שמו של הרכז הבעייתי. ביום שני חזר בו תומאס והכריז קבל עם ועדה כי מארבורי יהיה נוכח במשחק נגד ניו אורלינס, אבל מארבורי לא הגיע למשחק וטען אחר כך כי "לא קיבל הזמנה אישית מתומאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully