וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות לאומית: הפועל רמת גן תילחם על "המכתש"

אייל בן יעקב

5.3.2008 / 16:01

למרות פסיקת בית משפט כי הקבוצה תצטרך לפנות את המגרש, היו"ר קוריס נחוש: "נסיים את העונה במכתש ונפתח בו את העונה הבאה"

חיים טובי, שופט בית המשפט השלום בתל האביב, קבע אתמול (שלישי) כי קבוצת הפועל רמת-גן מחזיקה באצטדיון ה"מכתש" באופן לא חוקי, וכי אין לה שום זכויות עליו. השופט קבע כי הקבוצה, על כל מחלקותיה מהבוגרים ועד הילדים, מחויבת לפנות את האצטדיון בעוד כחודשיים.

ירון קוריס, יושב ראש הפועל רמת-גן, הודיע כי הקבוצה לא מתכוונת לוותר כל כך בקלות, וכי יוגש ערעור לערכאה משפטית גבוהה יותר, בית המשפט המחוזי. לטענת קוריס, הסכם הבוררות שנחתם בין חברת "עמלנו", הדורשת בעלות על האצטדיון, לבין קבוצת הניהול הקודמת של הפועל רמת גן, הינו שקרי. בנוסף לערעור, מתכוונים בקבוצה לתבוע את מנהל מקרקעי ישראל, לאחר שלטענתם התנהלותו של האחרון בכל הפרשה אינה חוקית. העתירה כנגד המנהל תידון בבית המשפט המחוזי בעוד כחצי שנה.

"הפועל רמת-גן תסיים את העונה הזו ב"מכתש" וגם תפתח את בו את העונה הבאה", אמר היום קוריס, שנשמע לוחמני מתמיד, "כל עורכי הדין שדיברנו איתם אמרו כי בית המשפט המחוזי אמור להוציא צו עיכוב להחלטת בית משפט השלום, עד לתוצאת הערעור, תהליך שעשוי להמשך שנים".

אגב, למרות שהאצטדיון הנוסטלגי אינו עומד בתקנים של ליגת העל, חשיבותו במידה שהקבוצה תעלה ליגה תהה עדיין גבוהה, מאחר שמחלקת הנוער והילדים של המועדון מתאמנות ומשחקות בו דרך קבע.

ה"מכתש" בגבעתיים קיים מאז 1927 ומזוהה עם הפועל רמת-גן. לא קיימים עוד הרבה אצטדיונים בעלי נוסטלגיה כמוהו, והשנה הוא אף עבר שיפוץ והותקנו בו כיסאות. בפרויקט מיוחד אף הותקנו על חלק מהכיסאות תגיות עם שמותיהם של אוהדים שרכשו אותם, וכן של שחקני עבר גדולים של הקבוצה.

הפועל באר שבע מתכוננת לגביע

בקבוצה הדרומית החלו את ההכנות למשחק הגביע בעוד שבוע מול הפועל תל אביב. לא פחות מתשעת אלפים כרטיסים הופצו למכירה, וכל השערים באצטדיון ייפתחו לקהל, לראשונה העונה.

מחירי הכרטיסים יהיו כ-30 ¤ לכרטיס נוער/חייל וכ-60 ¤ עבור כרטיס למבוגר. כרטיס ליציע הכבוד יעלה כ-150 ¤. 800 כרטיסים יועברו למשרד "לאן" בתל אביב החל מיום ראשון הבא. ביום המשחק ייפתחו הקופות בשעה 15:00, והשערים ב-16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully