וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו בסגל לבית"ר, בוקולי יתאמן ביום חמישי

5.3.2008 / 15:30

מסתמן כי הברזילאי יפתח, הקרואטי על הספסל. 5,800 כרטיסים נותרו למשחק. מנכ"ל הירוקים גרבר: "הקצב יואץ סמוך למשחק"

במכבי חיפה לא מאמינים שיוכלו למלא את האצטדיון בשבת מול בית"ר ירושלים, אבל קצב מכירת הכרטיסים גדל מאתמול, ונכון להבוקר נמכרו כ-3,200 כרטיסים, מתוכם 1,200 נרכשו על ידי אוהדי בית"ר. למרות ההאצה, 5,800 כרטיסים נותרו למכירה, אבל אוהדי חיפה לא יוכלו לרכוש כרטיסים ליציע ג' משום שהם אזלו. מנכ"ל גרבר, חנן ברק: "אני שבסופו של דבר הקצב יואץ עוד יותר, וזה יקרה כנראה סמוך למשחק. בכל זאת, אוהדי בית"ר לא יישבו בבית ביום של משחק מול מכבי חיפה".

הקשר ג'ובאני רוסו לא יפתח בהרכב משום שרק הלילה הוא צפוי לנחות מקרואטיה, שם ערך טיפולים. גוסטבו בוקולי יערוך מחר אימון מלא ואז ייוודע האם הוא יפתח במשחק. ההערכה היא שבוקולי יפתח בהרכב. אם בוקולי בכל זאת לא ישחק, בירם כיאל ורנה לימה ישחקו בקישור האחורי. אלון חרזי צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של שי מימון. עומרי אפק ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני. אייל משומר החולה בשפעת לא התאמן היום.

במהלך החודש הבא צפוי להתקיים פגישה בין נציגיו של אלירן דנין לבין הנשיא יעקב שחר. כזכור, האחרון מעוניין לרכוש את כרטיסו של המגן השמאלי, אך לו יש סעיף בחוזה המאפשר לו להשתחרר מן ההסכם. אם פיטר מסיללה יעזוב או יימכר בתום העונה, הסיכויים שהעסקה תצא לפועל יהיו גבוהים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully