וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל ישחק כמגן שמאלי מול מכבי חיפה?

אסף שקד

5.3.2008 / 13:41

מאמן בית"ר יחסר את שני המגינים הקבועים, ואם גם אמסלם לא יהיה כשיר, יוצב טל בעמדה הגנתית. אגב, שום וטל שוחחו ויישרו את ההדורים ביניהם

לאחר יומיים ללא אימונים, חזרו שחקניו של יצחק שום להתאמן היום (רביעי) בבוקר במסגרת ההכנות למשחק במוצאי שבת נגד מכבי חיפה. השחקנים, שניצלו את ההפוגה הקצרה למנוחה ונופש, התקבלו הבוקר על ידי כ-50 ילדים שחגגו בר מצווה, דבר שעיכב את פתיחת האימון בכחצי שעה.

הדבר שמדיר שינה מעיניו של מאמן האלופה היא היעדרותם של צמד המגינים, יואב זיו וכריסטיאן אלברז, מהמשחק הקרוב. השניים צברו חמישה כרטיסים צהובים, דבר שיגרום להם להחמיץ את המשחק בשבת ואם לא די בכך, הרי שאלברז סובל מזה כחודש וחצי מפציעה במפשעה. בקבוצה חוששים כי הוא ייעדר גם ממשחקי הליגה הבאים, למרות שעד כה עלה המגן לשחק עם הפציעה.

שום מתרכז במציאת מחליפים לשניים - דילמה גדולה מאוד עבורו. השניים הם באנקר בהרכב של שום כל שבוע ומציאת מחליפים עבורם, אפילו למשחק אחד, היא משימה לא קלה. הבשורה הטובה מהאימון היום הייתה חזרתו של דוד אמסלם לאימונים. המגן השמאלי הוותיק היה פצוע בשבועות האחרונים ורק היום חזר להתאמן באופן מלא. השחקן אמנם עדיין לא כשיר במאת האחוזים ואינו נמצא בכושר משחק מלא, אך הוא נחוץ מאוד עבור שום והוא צפוי לפתוח כמגן שמאלי על חשבון זיו.

היום במהלך האימון, תרגל יצחק שום גם את עידן טל כמגן שמאלי, למקרה שאמסלם לא יהיה כשיר. מספר אוהדים שהיו במקום הופתעו מאוד מהצבתו של הקשר בעמדת המגן. אך עבורו זוהי לא עמדה חדשה. זאת משום שבהפועל ירושלים הוא שיחק כמגן שמאלי. בכל מקרה, הכוונה של שום היא לפתוח על אמסלם כמגן שמאלי ורק במידה שהוא לא יהיה כשיר, הוא יסיט את טל לעמדה החדשה.

לפני האימון נכנס טל לחדרו של שום. השניים שוחחו ביניהם ודנו באירועי המשחק ביום ראשון נגד הפועל כפר סבא. אז כזכור, ביטל טל בתנועות ידיים את שום ולא לחץ את ידו כשהמאמן הורידו לספסל. השניים יישרו ההדורים ביניהם ושמו את משקעי העבר מאחור. טל אמר לאתר הרשמי של בית"ר: "טעיתי, אבל אני האחרון שיפגע בכבודו של המאמן. הייתי עצבני על השופט ולא על אף אחד אחר, בכל מקרה הבהרתי למאמן את מה שקרה וזה מאחוריי".

המגן הצעיר שמוליק קוזוקין צפוי לקבל גם הוא הזדמנות בהרכב כמגן ימני על חשבון אלברז המושעה. כזכור, קוזוקין כבר שיחק 120 דקות מול מכבי חיפה במסגרת חצי גמר גביע הטוטו ואף הציג יכולת טובה מאוד. למרות חוסר הניסיון שלו בליגה, הוא צפוי לקבל את ההזדמנות שלו בשבת לאור ההשעיות. עבור קוזוקין יהיה זה משחק הבכורה בהרכב של בית"ר ירושלים במסגרת משחק ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully