וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אבון ווקר עובר לריידרס

5.3.2008 / 9:16

התופס ישחק באוקלנד, בה ירוויח 55 מיליון דולר בשש שנים. וורן סאפ הודיע רשמית על פרישה, הג'טס ממשיכים לחזק את ההגנה

ג'אבון ווקר נשאר בבית ה-AFC מערב. לאחר שנופה על ידי דנבר ברונקוס, מצא התופס בית חדש, באוקלנד, שם ישתכר 55 מיליון דולר בשש השנים הקרובות, מתוכם 16 מיליון בכסף מובטח. זוהי עסקה שמבטיחה לווקר יותר כסף לעונה אפילו מעסקת רנדי מוס, שחתם בניו אינגלנד לשלוש שנים על 27 מיליון דולר.

וורן סאפ תולה את הנעליים, וזה סופי. התאקל של אוקלנד, שהגיע שבע שנים לפרובול במדי טמפה ביי והריידרס, הודיע כבר לפני חודשיים באתרו כי לא ישחק יותר, וכעת יצאה הודעה רשמית גם באתר הקבוצה. סאפ סיים את הקריירה עם 96.5 הפלות קוורטרבק, והוא מדורג במקום ה-28 מאז החלה ספירת הסאקים, ב-1982. יש יותר מסמליות בכך שסאפ הודיע על פרישה ביום שבו עשה זאת ברט פארב, משום שהשניים היו יריבים ותיקים, עוד מימי ה-NFC מרכז, כשסאפ שיחק בטמפה ביי ופארב בגרין ביי.

סיאטל החתימה את הרץ האחורי טי ג'יי דאקט, ששיחק בעונה האחרונה בדטרויט. הוא חתם על חוזה לחמש שנים. הג'טס ממשיכים להתחזק בהגנה, והביאו את מגן הפינה אנדרה וולפולק, שבעונה האחרונה לא שיחק ולפני כן היה בטנסי. ניו יורק גם חתכה את התאקל אנתוני קלמנט לאחר שצירפה יום לפני כן את דמיאן וודי. התופס מרטי בוקר חוזר לשיקגו, לאחר גלות במיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully