וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין שוקלים להשיב את גבריאל לימה לקבוצה

יצחק סולומון

5.3.2008 / 9:46

גבריאל לימה, אחד מכוכבי העלייה של סכנין, מועמד לשוב. ידידו מעיד עליו כי התבגר: "כבר שנתיים הוא נשוי, זה לא אותו לימה שהכירו"

העונה הנוכחית עדיין לא הסתיימה, אבל בבני סכנין כבר חושבים על העונה הבאה. אחד השמות החמים שצצים ועולים בבורסת השמות, הוא של החלוץ הברזילאי, גבריאל לימה, מכוכבי הקבוצה בעונת העלייה הראשונה לליגת העל, ובעונת הזכייה בגביע המדינה.

לימה עשוי להיות תחליף הולם לאיליה יבוריאן, אם וכאשר יעזוב החלוץ הארמני, שבפגרת ינואר סיפר כי קבוצות מהליגה הראשונה ברוסיה פנו אליו. מקורביו של לימה מנסים לשדך אותו חזרה לסכנין.

לימה הספיק לשחק עוד בארץ בבני יהודה, לפני שעבר לקוריאה, ומשם לאל אהלי בקטאר, ולנאנצ'נג ביי מסין. לפני שהגיע לישראל שיחק לימה בלבסקי סופיה הבולגרית, ובפלומיננזה הברזילאית. כעת משחק לימה בקבוצת קניראס פייאס, המדורגת רביעית בליגה הראשונה בקפריסין.

שחקנים בסכנין, עימם מצוי לימה בקשר, סיפרו כי הוא התקשר אליהם, וסיפר להם כמה הוא מתגעגע לישראל, כמה אהב את החיים כאן, ואמר להם מפורשות: "בשום מקום לא היה לי טוב כמו בסכנין. עשיתי טעות שעזבתי".

ידידו הטוב של לימה, שמעון זלוט מחיפה, שמקפיד לשמור עימו על קשר, אומר: "אם זה היה תלוי בו, מחר בבוקר הוא היה חוזר לארץ. הוא מתגעגע לכאן, ואומר לי בכל שיחה שהוא רוצה לסיים את הקריירה שלו בישראל. הוא זוכר את בני סכנין כאחת התקופות היפות בקריירה שלו, ואם זה יסתדר, הוא ישמח לחזור לשם".

על הטענות שגבריאל לימה היה פלייבוי ובליין, אומר ידידו זלוט: "הוא השתנה והתבגר. כבר שנתיים שהוא נשוי, יש לו מחויבות, עכשיו הוא בחור רציני. זה לא אותו לימה שהכירו בארץ".

קפטן בני סכנין, מאיר כהן, אומר: "לא יצא לי לשחק עם לימה, אבל יצא לי לשחק מולו. ללא ספק מדובר בחלוץ מוכשר ביותר, שיכול לעזור לכל קבוצה. מעבר לזה, הכול תלוי במאמן ובהנהלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully