וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתלבטת בין דה רוסה לוודס

שרף קיבל אישור מדירקטוריון המועדון לצרף שחקן נוסף, שחקן פילזן ודה רוסה מועמדים. כמו כן, הוחלט כי המאמן ימשיך עונה נוספת

מאמן מכבי תל אביב, צביקה שרף, קיבל הערב (שלישי) אור ירוק לצירוף שחקן נוסף מדירקטוריון המועדון, שהתכנס אחה"צ במלון "קרלטון" בעיר.

לפני כשבועיים, לאחר פציעתו הקשה של מרכוס פייזר, הוחלט להחזיר לשורות הקבוצה את הסנטר הברזילאי מוריליו דה-רוסה, שחתם בקיץ על חוזה לארבע עונות והושאל לאקדמיק סופיה הבולגרית. אלא שדיוויד פדרמן ביקש לעכב את ביצוע המהלך, בטענה שהצעד עלול לפגוע בשחקנים הישראלים ובראשם ליאור אליהו. אולם בעקבות מסע ההתחמשות שעורכות הפועל ירושלים והפועל חולון, הוחלט הערב באופן סופי לאשר החתמה של שחקן נוסף, אם כי בעקבות חולשתו הגדולה של וונטיגו קאמינגס נשקלת גם האפשרות להחתים שחקן חוץ. גורמים בקבוצה הבהירו כי הדבר תלוי בהחלטתו של שרף, שצפויה להתקבל בימים הקרובים. ראוי לציין כי השחקן שיוחתם יוכל לקחת חלק במשחקי הליגה הישראלית בלבד.

המועמדים הבולטים לעמדות הפנים בשלב זה הם דה-רוסה וכן לורן וודס, ששוחרר בימים האחרונים מאפס פילזן לאחר שסירב להמריא עם הקבוצה למשחק החוץ בבלגרד וכבר זכה לגישושים מצד גורמים במכבי. וודס (29, 2.18) הגיע לאירופה לראשונה בעונה שעברה, כאשר חתם במהלך חודש פברואר בז'לגיריס קובנה. קודם לכן שיחק במדי מספר קבוצות NBA, ביניהן מיניסוטה טימברוולבס, מיאמי היט, טורונטו ראפטורס וסקרמנטו קינגס. ב-16 משחקי יורוליג העונה העמיד וודס ממוצעים של 8 נקודות ו-6.5 ריבאונדים ב-21 דקות.

באשר לשרף – בישיבת ההנהלה שנערכה ביום שישי האחרון התקבלה החלטה עקרונית להמשיך עימו את ההתקשרות לעונה נוספת, כאשר שמעון מזרחי ודיוויד פדרמן הוסמכו לנהל מולו את המשא ומתן הכספי. לכשתושג הסכמה, כנראה בשבועות הקרובים, יובא העניין לאישור סופי של הדירקטוריון. בקבוצה אמרו כי "צביקה עושה עד כה דברים נהדרים, והכל תלוי רק בו. אם לא תקרה בזמן הקרוב קטסטרופה שתקלקל, הוא יישאר".

מי שלא נכח בישיבה הערב הוא דורון ג'מצ'י, בימים כתיקונם אחד מנציגיו של רענן כץ בפורום הנרחב, בשל הסכסוך הממושך בינו ובין מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully