וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא תציע לאוחנה הארכת חוזה לעונה

4.3.2008 / 11:13

בין הצדדים כבר קיים סיכום עקרוני. המאמן: "סביר להניח שאשאר". מחמאות בקבוצה לאוהד לויטה, לירן זרקו שוב ממורמר

הנהלת הפועל כפר סבא תציע בשבועות הקרובים למאמן אלי אוחנה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. אוחנה אמר הבוקר (שלישי) לוואלה! ספורט: "אני מאוד מרוצה בכפר סבא וכיף לשמוע שמעריכים אותי. בניגוד לידיעות אחרות, אף אחד לא דיבר איתי על הנבחרת ולכן כנראה שאמשיך בכפר סבא. אני מאושר כאן ולא צופה הפתעות". "לאוחנה יש כאן מעמד עליון, הוא שווה כוחות לבעלים", העידו בקבוצה. "הוא תורם לא רק מבחינה מקצועית, אלא תורם גם לגיבוש השחקנים מבחינה חברתית. אוחנה הוא סמל".

קבוצתו של אוחנה נחלה העונה כישלונות במשחקי הבית, אבל הצליחה להתברג במקום השלישי בליגה במאזן משחקי החוץ. המאמן שזוכה להערכה רבה מצד הבעלים אלי טביב והמנכ"ל גבי קצרה, צפוי לחתום על חוזה לעונה אחת. "ברוב הקבוצות שבהן אימנתי חתמתי על חוזה לעונה ונשארתי", אמר המאמן.

בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שמפגין אוהד לויטה. השוער מנע לפחות ארבע שערים במשחק מול בית"ר ירושלים. לויטה צפוי לחתום עד סוף העונה על הארכת חוזהו בקבוצה. עם הקשר אלירן סיימון אין כל התקדמות, אבל ההערכה היא שהוא יישאר בקבוצה בעונה הבאה. בקבוצה מעריכים מאוד את הבלם דגלאס דה סילבה, שעלה לשחק מול בית"ר ירושלים עם 41 מעלות חום.

הקשר לירן זרקו מאוכזב ממעמדו בקבוצה, כך לטענת שחקנים בקבוצה, זאת בעקבות העובדה שהבלם הצעיר גיל קין ירש את מקומו במרכז ההגנה. במשחקים האחרונים זרקו לא זכה לאשראי רחב מהמאמן, שיחק כקשר אחורי והציג יכולת סבירה. זרקו עשוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה אם מעמדו לא ישתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully