וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדי מוס נשאר בניו אינגלנד

4.3.2008 / 8:26

סופסוף בשורות טובות לפטריוטס, כשהתופס חתם על חוזה לשלוש שנים, בהן ישתכר 27 מיליון דולר. בריאן גריסי חוזר לטמפה ביי

לאחר התלבטות והתעניינות של רבע מקבוצות הליגה בו, רנדי מוס בחר בניו אינגלנד פטריוטס. התופס, שרשם שיא ליגה של 23 תפיסות לטאצ'דאון בעונה האחרונה במדי הפאטס, סגר לשלוש שנים, במהלכן ישתכר 27 מיליון דולר. תחילה פרסם מוס הודעה באתרו, ולאחר מכן חתם על החוזה רשמית. 15 מיליון דולר יובטחו לו מתוך החוזה, מתוכם 12 מיליון שישלשל לכיסו מיידית כמענק חתימה. לאחר גל העזיבות של שחקני הגנה ושל חברו לעונה החולפת, דאנטה סטולוורת', זו בשורה מצויינת לפטריוטס. "אני רוצה להודות לאוהדים שלחצו עליי, רק בזכותם נשארתי", אמר מוס.

בן רות'לסברגר הצטרף לשחקנים שחתומים על חוזים של תשע ספרות. ביג בן חתם בפיטסבורג לשמונה שנים, שבמהלכן ירוויח 102 מיליון דולר, בהם 36 מיליון מובטחים. זהו החוזה הגבוה ביותר שנחתם בהיסטוריה של הסטילרס. רות'לסברגר שלשל לכיסו סכום נאה עם החתימה - 25 מיליון דולר.

טמפה ביי הייתה צריכה קוורטרבק מחליף ומצאה אותו - בריאן גריסי, שחוזר אליה משיקגו ברס. גריסי שיחק בבאקנירס ב-2004 וב-2005. הוא היה אמור להיחתך בכל מקרה מהסגל של שיקגו, בשל החתמתו המחודשת של רקס גרוסמן.

עצוב, אבל צפוי: לאחר החתמתו של מייקל טרנר, שיחררה אטלנטה את הרץ שפתח אצלה בשש העונות האחרונות, ווריק דאן. דאן, בעל קריירה של 11 עונות בליגה, שיחק חמש עונות בטמפה ביי לפני שעבר לפאלקונס. בין 2004 ל-2006 רשם שלוש עונות רצופות של יותר מ-1,000 יארד על הקרקע, והיה הרץ ה-22 בתולדות הליגה שרושם יותר מ-10 אלפים יארד בנשיאה.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully