וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההר יוליד עכבר?

יניב בינו

4.3.2008 / 8:14

המשחק, שהיה אמור להיות הכי מרתק בשמינית גמר ליגת האלופות וקיים כל כך הרבה, היה דל באירועים ונגמר ב-0:0 במשחק הראשון. מילאן וארסנל ייפגשו שוב, הפעם בסן סירו כדי להחזיר לעצמן את הגאווה, וגם, בין היתר להעפיל לשלב הבא

משחק מספר 10: מילאן - ארסנל 1.90, 2.90, 3.30

אי אפשר לבקש יותר. תודו, המשחק בין אלופת אירופה למוליכת הפרמיירליג הוא אחד הלוהטים שהיינו יכולים לקבל בהגרלת שמינית גמר ליגת האלופות. אממה, המפגש הראשון בין שתי הקבוצות היה משמים מאוד, אבל נורא מכול הוא היה עקר. אפס שערים, כמעט ללא הזמנויות. עמנואל אדבאיור היה קרוב להעלות את התותחנים ליתרון לקראת סיום המשחק, אלא שהנגיחה שלו הלכה למשקוף.

ייתכן שהגומלין יהיה גם מאכזב, אפילו מאכזב מאוד. אלופת אירופה תחשוש לקבל שער, כיוון שאז היא תהיה חייבת לנצח ולהבקיע לפחות שניים. נגד ההגנה הכוחנית של ארסנל, למרות שהמשחק בבית, זה יהיה מאוד קשה. ארסנל גם היא תחשוש לשלוח את כל הכלים ההתקפיים שלה למעלה. שער של מילאן יצריך אותה לכבוש ונגד הגנת הבטון של אלופת אירופה ועוד בסן סירו זה לעיתים נראה כמשימה בלתי אפשרית.

הדבר היחיד שאנחנו יכולים להיות שמחים עליו במשחק הזה, היא העובדה כי מהמשחק הזה תצא אחת ויהי מה. 90 דקות, הארכה או פנדלים - אחת חייבת לעלות לשמונה הגדולות, השנייה נשארת בבית. לא צריך ללכת רחוק כדי לראות מה מילאן עושה לאחר תיקו 0:0 בחוץ. רק בשנה שעברה, נגד סלטיק החלשה היא סיימה עימה במשחק ללא שערים בסלטיק פארק, בבית היא ניצחה 0:1 קטן כפי שהיא אוהבת ועלתה לשלב הבא, בדרך לזכייה במפעל. ארסנל אגב, נפלה אשתקד כבר בשמינית והודחה על ידי פ.ס.וו איינדהובן. לפי שנתיים הרוסונרי גם העבירו את ההכרעה לסן סירו, לאחר תיקו 1:1 נגד באיירן מינכן. היא עשתה בגומלין 1:4 גדול והמשיכה.

טופס הווינר הולך עם מילאן ולא בכדי. ארסנל איבדה קצת משמחת המשחק שלה, לאחר הפציעה הנוראית של אדוארדו דה סילבה, והתיקו הביתי בליגה נגד אסטון וילה, שגם קרב לצמצום הפער של מנצ'סטר יונייטד מהם. למילאן, בניגוד לארסנל, נשאר רק ליגת האלופות. אנחנו הולכים עם הרוסונרי ב-90 דקות. ההימור 1, היחס 1.90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully