וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביש מזל לאמייה טגה, שוב נפצע

אריק רחמיאן

3.3.2008 / 18:23

קשרה של מכבי נתניה, שהחלים מפציעה בבטן ובמפשעות לפני שלושה שבועות, נקע את הקרסול באימון ולא יישחק מול בני סכנין

ביש מזל פוקד העונה את קשרה של מכבי נתניה, אמייה טגה, ששב רק לפני כשלושה שבועות לשחק, לאחר היעדרות של למעלה משלושה חודשים. אז הוא סבל מפציעה בשרירי הבטן
והמפשעות.

היום (שני), סובב את הקרסול במהלך משחקון פנימי שערכה הקבוצה, ונטש את האמון כשהוא נאנק מכאבים. הוא טופל במקום על ידי הצוות הרפואי. בצילומים התגלה אצלו נקע בקרסול. הלילה יעבור השחקן בדיקת אולטרסאונד על מנת לבדוק שאין מדובר בקרע או בחבלה ברצועות הקרסול, דבר שעלול להשביתו לתקופה ממושכת. על פי ההערכות, טגה יחמיץ לפחות את המשחק הליגה הקרוב מול בני סכנין. השחקן עצמו נראה היום מדוכדך ועל סף בכי לנוכח הפציעה.

מכבי נתניה שבה היום להתאמן לאחר שאתמול השחקנים נהנו מיום חופש. האכזבה הגדולה מתוצאת התיקו שהושגה בשבת מול נועלת הטבלה בני יהודה, הייתה שיחת היום בחדר ההלבשה. בשל העומס, העניק המאמן ראובן עטר למגנים דדי בן דיין וקלמי סבן וכמו כן לבלם לואיס מרין, יום חופשי נוסף למנוחה והתאוששות.

הבלם אבי סטרול והקשר אלמוג כהן, הסובלים ממתיחות קלות, ערכו ריצה קלה סביב למגרש יחד עם החלוץ פרנסיס קיויו, שנפצע
במשחק הגביע מול אום אל פאחם, ולא נכלל שיחק מול בני יהודה. קיויו סובל מכאבים ורגישות באזור הפציעה ושיתופו במשחק מול סכנין בשבת עדיין מוטל בספק. אצל שוער המשנה גל ניר, שנפצע בברך במשחק גביע הטוטו לפני כשלושה חודשים, חלה הטבה.

הקשר אלמוג כהן לא זומן לסגל הנבחרת הצעירה בשל צבירת 5 כרטיסים צהובים, והשחקן שתפס מקום של קבע בהרכב של גיא לוי, יחמיץ את המשחק הראשון של הנבחרת במוקדמות יורו 2009. מחר תקיים הקבוצה ארוחת גיבוש בתום האימון, ולא ברור האם יהיה זה פרנסיס קיויו זה שיזמין את חבריו לארוחה כעונש להפרת המשמעת בטדי כנגד איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully