וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נאמן, דה סילבה: "שיחקתי עם 41 מעלות חום"

3.3.2008 / 18:38

כנראה שדגלאס דה סילבה מהפועל כפר סבא לקח יותר מדי ברצינות את המשחק מול בית"ר ירושלים. אימוני הפילאטיס הוקפאו

בלם הפועל כפר סבא, דגלאס דה סילבה, עלה למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון (1:1) כשהוא סובל מחום גבוה וחולשה. דה סילבה סבל מ-41 מעלות חום, הקאות וכאבים. "אם ככה הוא משחק כשהוא חולה, כשיבריא הוא ייצא לאירופה בלי מבחנים", אמרו הבוקר בציניות שחקנים בקבוצה.

דה סילבה עצמו אמר: "שיחקתי עם חום גבוה אבל קיבלתי זריקה. כל היום היה לי חום והקאתי, ואני מודה שהייתי פחות טוב מאשר בדרך כלל. הגוף שלי היה חלש ולא עמדתי בזה". על תוצאת המשחק שבעקבותיה חגגו השחקנים בחדר ההלבשה אמר: "במחצית הראשונה היינו צריכים לקבל ארבע חתיכות, עלינו קצת יותר מרוכזים למחצית השניה והתחלנו להניע את הכדור. בסוף כולם היו מרוצים". בסיום המשחק עודדו השחקנים את גיא דיין, שהבקיע את שער הבכורה שלו בליגת העל. השחקנים פרגנו בעיקר לשוער אוהד לויטה, שמנע לפחות ארבעה שערים.

במועדון הוחלט כי נכון לשעה זו אימוני הפילאטיס יוקפאו. לפני שבועיים היה אמור להיערך אימון, אבל הוא בוטל. "מרוב מנוחה, שכחנו שאנחנו צריכים לשחק כדורגל", אמר אחד השחקנים. "אולי עדיף שהשיעורים הוקפאו".

הקבוצה תארח בשבת את מכבי הרצליה. אביחי ידין ימשיך להיעדר בשל פציעה. ביום שלישי הבא ייצאו הכפר סבאים למשחק חוץ במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, מול עירוני ראשון לציון. "מה שנשאר העונה זה רק הגביע", אמרו בקבוצה. "אפשר לעלות לאירופה דרך המקום הרביעי, אבל בינתיים זה נראה רחוק מאיתנו".

בהנהלה החליטו לנקוט בסנקציות כנגד חוג האוהדים, שהחליט לחלק לפני המשחק עלונים הקוראים לאוהדי הקבוצה שלא להיכנס למשחק. בחוג האוהדים הביעו ביקורת על המשטרה, שלפני המשחק הורידה שלטים שלא גבלו בהסתה. לגבריהם, על אחד השלטים שהוסר נכתב: "אין קבוצה בלי אוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully