וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון ברזילי: "אני מעוניין לרכוש את הפועל ת"א עם מוני"

קרן שמש

3.3.2008 / 15:36

איש העסקים אמנון ברזילי מאשר כי הראל והוא שוקלים את קניית המועדון. מאמצים להכשיר את קנדה לדרבי, למרות פריקה בעצם הבריח

מקורבים למוני הראל, יושב ראש קבוצת הניהול של הפועל תל אביב, סיפרו כי הראל ואיש העסקים אמנון ברזילי, מבעלי "יפנאוטו", יבואני רכבי סובארו בישראל, מאמינים שיחד יוכלו לרכוש את קבוצת הפועל תל אביב, וזאת מבלי לערב משקיעים נוספים. כזכור, קבוצת הניהול של הפועל תל אביב בראשות הראל אמורה לסיים את חוזה הניהול לאחר שלוש שנים ב-31 במאי השנה. לפני ההסכם הקיים בין הראל למועדון, במידה שהראל יחליט לרכוש את הקבוצה, הוא יוכל לעשות זאת במחיר של 5 מליון דולר.

בינואר השנה נכנס מוני הראל כמשקיע בחברת "מטיס קפיטל", שמחזיקה בחמישים אחוזים מ"יפנאוטו", כך שבפועל יוכל מוני הראל לרכוש את קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב באמצעות חברת סובארו. "יש תוכנית כזו, אבל קודם כל צריך לחכות חודש חודשיים לראות מה יהיה עם הקבוצה. עדיין לא ברור אם אנחנו נשארים בליגה", אמר גורם בכיר במועדון.

ברזילי אישר את הדברים: "כרגע אני בחו"ל, אך זה לא מפריע לי לדבר עם מוני על הנושא. בשבוע הבא אני מאמין שדברים יהיו ברורים יותר, בינתיים אני מעוניין לרכוש את הקבוצה יחד עם מוני. אני רוצה לאמץ את הקבוצה שסובארו תהיה חלק ממנה, והפועל חלק מסובארו. כרגע אנחנו לא מחפשים עוד משקעים, זה לא רלוונטי, אנחנו יכולים לעשות זאת לבד".

שחקני הפועל תל אביב זכו היום (שני) לחופש, ומחר יפתחו בהכנות לקראת הדרבי ביום ראשון. רמי דואני, עידן סרור וביברס נאתכו, שחקני הנבחרת הצעירה, יצטרפו לאימון הקבוצה ביום רביעי וזאת בשל אימון הנבחרת. שלומי ארבייטמן, מזואה אנסומבו, יגאל אנטבי ואלין טופוזאקוב שנעדרו מאימון השחרור אמש בשל פציעות, ישובו לאימונים מחר. עמרי קנדה, מגנה הימני של הקבוצה, קיבל היום את תוצאות הבדיקות שעבר אצל רופא המועדון, ד"ר משה לוינקוף. הבדיקות אישרו את החשש כי קנדה פרק את עצם הבריח. למרות התוצאות בהפועל לא מוכנים לוותר על שיתופו של השחקן בדרבי ביום ראשון, והצוות הרפואי עושה מאמצים על מנת להכשירו למשחק.

נראה כי אלי גוטמן ייאלץ לערוך שינויים בהרכב המוכר, בנוסף לפציעתו של קנדה, ייעדר שי אבוטבול מהדרבי בשל צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully