וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז למה באמת עזב מריון את פיניקס?

3.3.2008 / 12:55

פיטר וסי מה"ניו יורק פוסט" גילה כי לאחר שהפורוורד דרש חוזה מקסימום, התבשר על ידי קר: "חוזה כזה אפשר לתת רק לגארנט ודאנקן"

שון מריון, כך מתברר, הוא בחור רגיש. בימים האחרונים התלונן הפורוורד של מיאמי כי חבריו לא מתאמצים מספיק, אבל רוחה של קבוצתו הקודמת, פיניקס, עדיין מרחפת מעליו. פיטר וסי מה"ניו יורק פוסט" גילה מהי הסיבה האמיתית לרצונו של מריון לטרייד שיעביר אותו מאריזונה.

מריון נפגש עם ה-GM סטיב קר בתחילת העונה, והצדדים דווקא חשבו על המשך דרכו של השחקן בקבוצה. אלא שאז הגיע סוכנו של השחקן, דן פייגן, ודרש סכום של 45 מיליון דולר לשלוש שנים. "אלה סכומים שרק טים דאנקן וקווין גארנט ראויים לקבל", אמר קר, ומייד קיבל תשובה ממריון: "אם אתה לא חושב שאני זכאי לסכום הזה, תעשה עליי טרייד". משם הייתה הדרך למציאת קבוצה חדשה קצרה יותר.

ועוד מפיניקס: הסאנס מעוניינים בטיירון לו, הגארד ששוחרר מסקרמנטו. השחקן בן ה-30 נשלח מאטלנטה בטרייד על מייק ביבי ולא ראה דקת משחק בקינגס בטרם שוחרר. גם דאלאס הביעה עניין בשחקן. איירה ניובל, שעבר בדדליין מקליבלנד לסיאטל, שוחרר וצפוי להצטרף לקבוצה עם שאיפות פלייאוף.

* כריס בוש, הפורוורד של טורונטו, יחמיץ שבוע בשל פציעה בברך. גם זידרונאס אילגאוסקאס מקליבלנד שוחרר ל"רגילה", בשל כאבי גב.

* לארי יוז פותח את הפה על קליבלנד. יוז, שעבר בטרייד לשיקגו, סיפר לקראת המשחק מול הקאבלירס: "הם רצו ממני שאקריב מעצמי כדי לנצח, וזה בסדר, אבל לא הייתי שמח בשיטה שלהם. אני רוצה לשחק כדורסל במקום שבו אני יכול ליהנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully