וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצב נזיל

3.3.2008 / 9:58

מכבי של העונה לא מרתיעה וסובלת בעיקר מחוסר אינטיליגנציה, הגורם לה לשמוט משחקים בקלילות מביכה. בני השרון ודומותיה יחכו לשעת הכושר בסוף מאי

מכבי ת"א של העונה הנוכחית תהיה "נוזלית" עד סיומה. היא ניצחה בפיראוס ובמלחה, הובסה בקובנה, הציגה יכולת נרפית מול גלבוע/עפולה, ועטה על ריאל מדריד. הקלישאה החבוטה מספרת שההבדל בין שחקן טוב לשחקן מצוין נעוץ בעקביות, ואם נשליך למצבה של מכבי, הרי שקבוצה מצוינת היא לבטח לא.

למעט חודש ינואר, בתחילתו מונה שרף ובו חוו שחקני הקבוצה רצף של הצלחות, מכבי של השבועות האחרונים דבקה בעקביות בחוסר היציבות שמאפיין אותה מתחילת העונה. בליגה הישראלית מכבי אינה קבוצה טובה, אלא מעולה. דרים-טים. מכיוון שהפיינל-פור מתקיים ביד אליהו, עליה בעיקר לשמור על ההרתעה ולהוכיח לקוראות התיגר, שהשמטת גביע המדינה היתה אירוע חריג שלא יחזור שנית.

אבל מכבי של העונה כבר לא מרתיעה אף אחד. אם בתקופת שאראס ופארקר היתה לה חמישייה של גאונים, שהבינו את המשחק ברמה הגבוהה ביותר, הרי שקבוצתו הנוכחית של שרף סובלת מחוסר אינטליגנציה, הגורם לה לשמוט משחקים בקלילות מביכה. תוסיפו לכך את חוסר יציבותו של ביינום, היעלמותו של קאמינגס, פציעותיהם של וויצ'יץ' ופייזר, המוגבלות של גארסייה ובאטיסטה, עצלנותו של בלות'נטאל והירדמותו של אליהו - וקיבלתם קבוצה שבירה. כה שבירה, שליריבה מספיקות כמה דקות טובות כדי למוטט אותה. זה קרה לה במפגש הקודם מול בני השרון, אז עם קטש, וזה קרה לה מול ירושלים בגמר הגביע, עם שרף. אתמול היא שוב קרסה. כנראה שזהות המאמן פחות קריטית, כי כשראש השחקנים ריק, סופו שיאבד.

בני השרון ניצחה העונה את מכבי, חולון וירושלים, אבל רק במגרשה הביתי. אחרי הניצחון אתמול, היא יכולה להמשיך ולטפח את שאיפות הפיינל-פור שלה. ללא בלצ'ר, עם טפירו חלש (כמובן שרק עד הרבע הרביעי) ואיבי, שלרוב לא מתקשר עם סביבתו, היא ניצחה ביד אליהו. יש לה יתרון פיסי על מכבי בצבע, והיא ניצלה אותו, תוך שהיא ממעטת לזרוק מבחוץ. היא ידעה שמכבי קמה ונופלת על מצבי הרוח של הקו האחורי שלה, וכשמוריס מסתבך בעבירות ומבלה בעיקר על הספסל, מכבי בצרות. חוסר היציבות של מכבי, שגורם לסף שבירה נמוך, יכול למלא את בני השרון ודומותיה באופטימיות. הן רק צריכות להמתין בסבלנות לשעת הכושר בסוף מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully