וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע ופאר עלו שלב

3.3.2008 / 9:24

לא בטורניר, בדירוג, כשסלע חזר ל-63 בעולם ופאר ל-17. ממפיס: דארסיס הבלגי הפתיע את סודרלינג בגמר ועלה 35 מקומות בדירוג

הטניסאי הבלגי סטיב דארסיס הפתיע הלילה (בין ראשון לשני) את רובין סודרלינג השבדי, כשניצח אותו בגמר טורניר ממפיס - 3:6, 6:7 בתוך 75 דקות, וישלשל לכיסו המחאה נאה של 163 אלף דולר. "זה הניצחון השני שלי בשני גמרים, זה לא הגיוני", אמר דארסיס, שזכה גם בטורניר אמרספורט בהולנד בשנה שעברה. דארסיס עלה בעקבות ההישג למקום ה-46 בעולם, זינוק של לא פחות מ-35 שלבים.

מי שהתקדם בעצמו (אם כי לא בדיוק באותה סקאלה) הוא דודי סלע, שחזר לדירוג השיא שלו בעולם, 63, עליה של שלב אחד. הראל לוי ירד שלושה שלבים, ל-156 בעולם. רוג'ר פדרר ורפאל נדאל ממשיכים להוביל את העשירייה הראשונה, שהשינוי היחיד בה הוא חילופי מקומות בין דויד נלבנדיאן, שעלה למקום ה-7 במקום הצרפתי רישאר גאסקה, שירד ל-8.

בין הנשים עלתה שחר פאר מקום אחד, מ-17 ל-18, והחליפה מקומות עם ההונגריה אגנס שבאי. אלנה דמנטייבה, זוכת טורניר דובאי, נכנסה לעשירייה הראשונה על חשבונה של סרינה וויליאמס, וזה היה השינוי היחיד בעשירייה, כשז'סטין הנין ממשיכה להוביל לפני אנה איבנוביץ' וסווטלנה קוזנצובה. לינדזי דבנפורט, זוכת טורניר ממפיס, ממשיכה לטפס לכיוון הצמרת, והתקדמה מהמקום ה-46 ל-36.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully