וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצב בדרום עשוי להביא להקפאת הירידות

שגיא ניר

3.3.2008 / 16:47

ההסלמה הגוברת בדרום והרקטות על אשקלון, העלו קולות הקוראים להקפאת הירידות לליגה הלאומית בכדורסל. ההיסטוריה מראה אחרת

המצב הביטחוני הקשה ביישובי עוטף עזה, שהפך בסוף השבוע האחרון גם את אשקלון לעיר מוכת רקטות, עשוי להביא בסיטואציה מסויימת להחלטה על הקפאת הירידות מליגת העל בכדורסל.

מטח הרקטות אל עבר העיר הדרומית בליגת העל בכדורסל, שעשוי להתגבר במידה ותתרחש הסלמה בחזית הדרומית, הופך את המשך הדרך של אליצור אשקלון לקשה ומורכבת, ובאיגוד הכדורסל ומנהלת הליגה עולים קולות הקוראים להקפאת הירידות במקרה כזה.

מצב בו ימנעו הירידות מליגת העל, עלול להוביל למצב בו בעונה הבאה ישחקו בה לא פחות מ-14 קבוצות. הסיבה: בתקנון האיגוד נקבע כבר כי העונה יעלו 3 קבוצות מהליגה הלאומית, ובמקביל במנהלת התקבלה לפני שנה החלטה שמונעת מצב של מספר אי זוגי של קבוצות. עם זאת, תקדימי העבר לא מראים מצב בו הוקפאו הירידות בשל המצב הביטחוני. בתחילת שנות ה-90, זמן מלחמת המפרץ הראשונה בה שחקנים זרים רבים עזבו את הארץ והמשחקים התנהלו בצהריי היום, לא הוקפאו הירידות. כמה שנים לאחר מכן, ביקשה גליל עליון להקפיא את הירידות בשל מטח קטיושות מתמשך על יישובי הגליל שהביאו לנטישת הזרים של הקבוצה, אך הבקשה נדחתה והקבוצה שרדה בסופו של דבר בכוחות עצמה.

אמש (ראשון), לאחר משחק ההפסד של אשקלון בחולון, הביעו כמה משחקניה הזרים של אשקלון את חששם לחזור אל העיר, ובהנהלת הקבוצה החליטו לאפשר להםן ללון בכפר המכביה, שם התכנסה הקבוצה לפני המשחק.

בתום המשחק התייחס שחקנה הזר של אשקלון קורי קאר, הנשוי לישראלית ומתגורר ברעננה, למצב בדרום. "זה משהו שאנחנו מאוד מודעים אליו. יש לנו שלושה זרים שלא היו אף פעם בארץ, אז זה לא פשוט, אבל החבר'ה הוותיקים מנסים להסביר להם ולהרגיע אותם. אנחנו יותר מודאגים כרגע מהאנשים והתושבים בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully