וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "יותר מדי אנשים לא עשו את הסוויץ'"

צביקה שרף ניסה להסביר את המפלה של מכבי תל אביב מול בני השרון אחרי ההצגה מול ריאל. איבי: "אנחנו יותר טובים ממכבי כקבוצה"

בני השרון רשמה הערב (ראשון) ניצחון שני העונה על מכבי תל אביב, כשניצחה אותה ביד אליהו 78:86 והנחילה לצהובים הפסד ליגה ראשון במבצרה הביתי, הרבה בזכות 31 נקודות של ג'ייסון וויליאמס הנהדר. הניצחון המפתיע הגיע שלושה ימים בלבד אחרי ההצגה של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד ביורוליג, ולקראת המפגש הקריטי מול אולימפיאקוס ביום חמישי הקרוב, הוא לא מהווה סימן מעודד עבור צביקה שרף.

שרף ניסה להסביר בסיום: "מכבי תל אביב לא היתה היום בשיא ריכוז, גם ברבע האחרון וגם בכלל. עשינו יותר מדי שגיאות שנבעו מחוסר ריכוז, לא הצלחנו ליצור את קצב המשחק שרצינו, וגם כשהובלנו 12 זה היה הפרש שביר. עברנו לכל מיני הרכבים שנכפו עלינו, אבל זה לא מצדיק את ההפסד. זה לא מכובד ולא מתאים לנו. עכשיו צריך להבין מה קרה במשחק בדיוק, ולהתכונן ליום חמישי, אין לנו הרבה זמן. אני מקווה שההפסד לא ישפיע לקראת אולימפיאקוס. ברור שאנחנו לא מרוצים והפרצופים שלנו אומרים הכל, עכשיו נתחיל לעבוד לקראת יום חמישי".

"יותר מדי אנשים לא עשו את הסוויץ'", המשיך שרף. "כבר באימון אתמול הרגשתי את זה, אבל רציתי להילחם בזה. אני לוקח את האחריות עליי. אבל צריך לזכור שגם השחקנים הם בני אדם, זה לא מוצדק, אבל זה קורה בכל מקום באירופה, צריך לקבל את זה. בני השרון באו ועשו את כל מה שהם צריכים, מגיע להם מברוק וכל הכבוד להם".

לגבי הדקות המעטות להן זכה וונטיגו קאמינגס אמר שרף: "הוא לא שיחק כי הוא קיבל מכה ברגל והעדפנו לא לסכן אותו".

ליאור אליהו ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה: "ההרגשה לא נעימה, כבר הרבה זמן לא הפסדנו בבית, אנחנו אסור לנו לקחת שום דבר כמובן מאליו. אנחנו צריכים להגיע מוכנים לכל משחק, גם בליגה וגם באירופה. חבל שאנחנו לומדים את זה בדרך הקשה, אבל זה עוד מוקדם בעונה ואנחנו נלמד מההפסד הזה. אני מקווה שבפעם הבאה יהיה יותר טוב".

אסטבן באטיסטה אמר: "אני לא יודע מה קרה לנו הערב, לא היינו בפוקוס, והם ניצלו את זה בשביל לחזור ולקחת את המשחק. המשמעות של ההפסד פעמיים לאותה קבוצה היא שאנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, ולא לעשות דרמה גדולה ממהפסד הזה, כי כבר ביום חמישי יש לנו משחק חשוב מאוד. אנחנו כבר חושבים על אולימפיאקוס. יש לנו שלושה ימים להתכונן למשחק הזה, ונעבוד קשה. זה יהיה משחק שונה וסיטואציה שונה".

וויל ביינום, שהצטיין מול ריאל מדריד ונעלם כמו יתר חבריו הערב: "ככה זה כדורסל, הכל עליות וירידות. היתה לנו בעיה במצ'אפ מול בני השרון ובכלל בליגה הישראלית מול קבוצות מאוד נמוכות. כל הקבוצות בליגה נמוכות ועם הרבה גארדים, רצות כל הזמן וקשה לנו מבחינת מצ'אפ. ג'ייסון וויליאמס עשה את ההבדל היום, הוא פחות או יותר עשה כל מה שהוא רצה, היה לו משחק נהדר".

איבי: "אנחנו יותר טובים ממכבי כקבוצה"

אפי בירנבוים היה מרוצה בסיום: "אני הרבה שנים בכדורסל, וזה המגרש הכי ביתי באירופה.זה לא מוריד שום דבר מהניצחון שלנו, אבל מכבי היו בכזה היי אחרי ההצגה שהם נתנו ביום חמישי מול ריאל. נכון שאנחנו קבוצה טובה, אבל ברור שזה עזר לנו, וגם זה שניקולה לא שיחק עזר. זה ניצחון גדול שלנו, כי מכבי בפורמה יוצאת מן הכלל. החבר'ה ניסו לעשות את מה שביקשנו, ותמיד יש את מאיר שהולך שמאלה וקולע ימינה. כץ עד אתמול שכב עם 40 חום, קוקי בכלל לא משחק, איבי סוחב רגל, מגיע לכולם כל הכבוד".

מאיר טפירו הצטרף למאמנו: "זו הרגשה מצוינת, כי הם לא מפסידים פה לא באירופה ולא בליגה. אני שמח שבאנו לעשות משחק טוב והאמנו שאנחנו יכולים לנצח פה, גם כשמכבי עלו לתשע הפרש. זה בסך הכל ניצחון מאוד חשוב בשבילנו שיכול לתת לנו פוש למעלה".

אנדודי איבי היה נחרץ במיוחד בסיום: "אנחנו יותר טובים ממכבי כקבוצה והוכחנו את זה הערב. היה לנו מצ'אפ טוב מולם, ואני שמח שעשינו את זה פעם שניה נגדם ובטח במגרש הקשה הזה, הם קבוצה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully