וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנת הפטריוטס ממשיכה להתפרק

2.3.2008 / 22:36

אחרי שאיבדה את אסנטה סמואל, ניו אינגלנד רואה את רנדל גיי עובר לניו אורלינס. בריגס ימשיך בשיקגו, שש קבוצות מעוניינות במוס

האם ניו אינגלנד מתפרקת? יומיים בלבד לאחר שאסנטה סמואל מצא בית חדש בפילדלפיה, עזב את הפטריוטס מגן פינה נוסף - רנדל גיי, שחתם בניו אורלינס. חוזהו של גיי יעמוד על כ-18 מיליון דולר לארבע שנים, בהן 7 מיליון בכסף מובטח (ולמי ששאל מהו guaranteed money, נסביר שהחוזים ב-NFL אינם מובטחים, שחקן יכול להיחתך בכל זמן והדבר היחיד שהוא יכול לראות כסגור הוא סכום שנקבע מראש מתוך החוזה שיועבר לו באופן ודאי). לפטריוטס יש כעת בעיה קשה בעמדת המגן האחורי, חוליה שהידלדלה קשות בפגרה.

לאנס בריגס הבעייתי ימשיך בשיקגו. הליינבקר חתם בברס לשש שנים, בהן ירוויח 36 מיליון דולר, 13 מהם מובטחים. הליינבקר הסתבך בלא מעט צרות בקיץ שעבר וגם הפך לשחקן פרנצ'ייז, לפני שחתם על החוזה הגדול היום (ראשון). "אני מאוד שמח", אמר בריגס, "אחרי שברנרד בריאן חתם במינסוטה, הרגשתי שאני צריך להישאר כאן".

רנדי מוס שוקל את דרכו, ובוחן הצעות משש קבוצות שונות. מלבד ניו אינגלנד, מוס חושב גם על ניו אורלינס, פיטסבורג, גרין ביי, דאלאס וניו יורק ג'איינטס. גם סיאטל וקליבלנד הביעו עניין, וכרגע לא ברור היכן ישחק התופס בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully