וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג חולמת צ'מפיונס

2.3.2008 / 18:03

הקבוצה הצפונית הביסה את פרנקפורט 1:4, ונעזרה בניצחון של בוכום על לברקוזן 0:2 כדי להתבסס במקום השלישי בבונדסליגה

המחזור ה-22 בבונדסליגה הושלם הערב (ראשון) עם שני משחקים רבי משמעות במאבק על המקום השלישי בטבלה, שמוליך למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. לפני תחילת המשחקים ניצבו המבורג ולברקוזן צמודות במקום השלישי עם 38 נקודות כל אחת, אבל אחרי שהמבורג דרסה את פרנקפורט 1:4, ולברקוזן הפסידה 2:0 לבוכום, התייצבה קבוצתו של הופ סטיבנס באופן בלעדי מאחורי באיירן מינכן ו-ורדר ברמן, המרוחקת ממנה רק שש וארבע נקודות בהתאמה.

המבורג - פרנקפורט 1:4

המקומיים קצת איבדו גובה לאחרונה עם התיקו המרגיז מול באיירן במחזור הקודם וההדחה מהגביע על ידי וולפסבורג באמצע השבוע, אבל השער המוקדם של פאולו גררו בדקה החמישית הכניס בהם רוח חדשה. ההולנדי הצעיר נייג'ל דה יונג הכפיל את התוצאה בדקה ה-57, לפני שסוטיריוס קירגיאקוס היווני צימק ל-1:2 בדקה ה-70. התשובה של גררו הגיעה כעבור תשע דקות עם השני שלו והשלישי של המבורג, ומוחמד זידאן המצרי, אלוף אפריקה הטרי, חתם את התוצאה בדקה ה-83.

בוכום - באייר לברקוזן 0:2

בוכום הצנועה עשתה להמבורג טובה עם ניצחון ביתי מפתיע, שקטע לבחורים של מיכאל סקיבה את המומנטום המצוין בו היו בשבועות האחרונים. תומאס זדבל, הקפטן הפולני של בוכום, כבש ראשון בדקה ה-56, ושער של כריסטוף דברובסקי בדקה ה-88 סגר את הסיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully