וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאיילה: "בושה שאוהדים מתנהגים ככה"

יצחק סולומון

2.3.2008 / 17:10

הקשר אמר את הדברים לאחר שחבריו לקבוצה ספגו קריאות גזעניות מאוהדי מכבי ת"א. בני סכנין דורשת להעמיד את המארחים לדין משמעתי

אוהדי ושחקני בני סכנין נאלצו לשמוע אתמול (שבת) בבלומפילד, קללות גזעניות מצידם של אוהדי מכבי תל אביב, במשחק שהסתיים בתיקו 0:0. בסכנין היו שטענו שההתאחדות לכדורגל צריכה להעמיד את המארחים לדין משמעתי, בדיוק כפי שבית"ר ירושלים הועמדה לדין בגלל קריאות אוהדיה.

הקשר חאלד חלאיילה אמר בתגובה: "זו בושה שאוהדים מתנהגים בצורה כזו. בסך הכל אנחנו מתעסקים בכדורגל, והקללות הגזעניות לא מתאימות. האוהדים שוכחים שהכדורגל מהווה מודל לחיקוי למאות אלפי בני נוער. חבל שאותם ילדים צעירים ילמדו לקרוא קריאות גזעניות, במקום לעודד את הקבוצה שלהם".

הקפטן מאיר כהן, אחד השחקנים היהודים בקבוצה, אמר: "אני חושב שלא צריך בכלל להתייחס לאלה שמקללים. בכל משחק של סכנין יש קללות, אבל השחקנים כבר מחוסנים. אנחנו לא שמים לב. אני יודע שאת האוהדים הקללות האלה בהחלט מעצבנות, והם משתגעים מזה".

דובר ההתאחדות לכדורגל, גיל לבנוני, אמר בתגובה לטענת המועדון: "אנחנו לא עובדים על פי שמועות. בית"ר ירושלים הועמדה לדין על פי דוח השופט. לסכנין יש אפשרות להגיש דוח, לחזק אותו בראיות מהטלוויזיה, והתלונה תיבדק ותטופל. כל עוד הדבר לא צוין על ידי השופט, וכל עוד הם לא התלוננו רשמית, ההתאחדות לא תבדוק את הנושא". היום זכו שחקני סכנין ליום חופשי, ומחר יחזרו לאימונים. הקשר הפולני לוקאש סורמה חולה בשפעת, וכלל לא הגיע אתמול למשחק בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully