וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר והעיתונאים בכסאח

2.3.2008 / 10:59

מאמן ריאל מדריד סירב לענות לשאלות על השיפוט במשחק מול רקראטיבו ועזב בכעס את מסיבת העיתונאים. רוביניו: "אני לא מודאג מברצלונה"

משחק סוער התקיים אמש (שבת) בהואלבה ובסופו של דבר ירדה ריאל מדריד כשידה על העליונה עם 2:3 מול רקראטיבו. אלא שהסערה לא שכחה והתפתחה גם במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק.

ריאל סיימה את המשחק ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של סרחיו ראמוס, משורות רקרה הורחקו בטו וקיקה אלבארז ועיקר השאלות של העיתונאים בסוף המשחק לכיוונו של ברנד שוסטר החלו בשאלות על השיפוט, אבל המאמן הגרמני סירב להשביע את תאבונם של העיתונאים. אלו המשיכו ללחוץ ושאלו אם הוא יודע מהיכן השופט, איטוראלדה גונזאלס, כשהם רומזים על מוצאו הבאסקי ושוסטר סירב להגיב. בשלב הזה טען אחד מהעיתונאים שזהו חוסר כבוד מצידו של המאמן כלפי העיתונאים ובתגובה שוסטר קם ממקום מושבו ועזב את המקום בסערה.

מי שכן דיבר אחרי המשחק היה רוביניו, שכבש את השער השני של קבוצתו. "הנקודות שלקחנו הערב היו חשובות ביותר", אמר הברזילאי, שהוסיף: "ברצלונה לא מדאיגה אותי, אני מודאג רק מריאל מדריד. אנחנו שמחים מאוד שניצחנו כי חזרנו למסלול הנכון".

מאמן רקראטיבו, מאנולו זמבראנו, החמיא לשחקניו למרות ההפסד ואמר: "אני נותן לשחקנים שלי ציון 10. הניצחון של ריאל הוא פרס גדול עבורם כי אנחנו עשינו מספיק בשביל לנצח". זמבראנו התייחס ברמיזה גם לשופט הבאסקי: "הקבוצות הקטנות צריכות להיאבק נגד כל מיני אלמנטים במשחק".

מי שעשוי לספוג הרחקה של יותר ממשחק אחד הוא סרחיו ראמוס, שספג כרטיס אדום בדקה ה-55. השופט גונזאלס סיפר אחרי המשחק ששחקני ריאל נאלצו לרסן את המגן/בלם הבינלאומי והוסיף: "בדקה ה-55 הרחקתי את סרחיו ראמוס והוא אמר לי 'אתה חרא', 'אתה חרא', 'אתה חרא'". מצלמות הטלוויזיה אף קלטו את פאביו קנבארו נוזף בחברו לקבוצה ודורש ממנו להירגע.

אגירה: "הניצחון הגיע לנו"

עם כל הכבוד לריאל מדריד, המנצחת הגדולה של הערב הייתה היריבה העירונית שלה, אתלטיקו, שניצחה את ברצלונה 2:4 וגם סידרה לריאל קצת נחת בפיסגה.

"הכדורגל כל הזמן משתנה. אחרי שספגנו את השער הראשון גם האופטימיים ביותר מאיתנו לא האמינו שנחזור למשחק מול ברצלונה שנמצאת בכושר כל כך טוב", אמר אחרי המשחק מאמנה המקסיקני של אתלטי, חאבייר אגירה, "אז התחלנו לעבוד, מצאנו את השוויון ואת השער השני. הם קבוצה גדולה, אבל אנחנו השגנו ניצחון שהגיע לנו".

הניצחון של אתלטיקו הגיע אחרי תקופה לא טובה ובתוכה שני הפסדים רצופים בשני המחזורים האחרונים ואגירה הוסיף: "היינו צריכים להרוויח בחזרה את האוהדים בדיוק כמו שהיינו צריכים את הנקודות. השחקנים האמינו בעצמם וכולם היו מאושרים בחדר ההלבשה".

בצד השני, זה של ברצלונה, נרשמה אכזבה, אבל אחרי שהפער בפיסגה כבר עמד על 8 נקודות, אף אחד בקבוצה לא מתייאש. "אנחנו מאוכזבים, אבל יודעים שיש עוד דרך ארוכה עד סיום הליגה", אמר הקפטן קרלס פויול, "יש עוד הרבה נקודות בקופה ואנחנו מתכוונים להילחם עד הסוף".

פויול הוסיף: "השער הראשון שלהם היה מכה גדולה עבורנו ואז הם כבשו את השני בתוך זמן קצר. בשלב הזה נראינו כאילו נרדמנו ובמחצית השנייה לא היה לנו כלום. כולם היו עייפים ופשוט לא יכולנו לעשות כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully