וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנרד בריאן עובר למינסוטה

2.3.2008 / 10:36

התופס המוכשר של שיקגו נודד מערבה. בפאלו ממשיכה לחזק את ההגנה עם מרקוס סטראוד, אלן פנקה לג'טס, סטולוורת' לקליבלנד

השיגעון של עונת ההעברות נמשך, עם חיזוק התקפי ועוד כמה הגנתיים משמעותיים ביותר. לאחר שהתופס טרוי וויליאמסון עזב את מינסוטה, החתימו הוייקינגס את ברנרד בריאן, שמגיע משיקגו. הוא ירוויח 42 מיליון דולר בשש עונות, 16 מיליון דולר בכסף מובטח. בריאן סגר את 2007 עם 950 יארד וחמישה טאצ'דאונים.

אחרי ששיחררו את ג'ונתן ווילמה, צירפו ניו יורק ג'טס את התאקל ההגנתי קריס ג'נקינס, והביאו חיזוק מאסיבי גם להתקפה - הגארד אלן פנקה, שחתם על חוזה לחמש שנים בן 40 מיליון דולר, 21 מיליון מתוכם ישלשל לכיסו בוודאות. פנקה, שחקן משובח במיוחד שמגיע מפיטסבורג, נבחר שבע פעמים ברציפות לפרובול ונראה כמו פיתרון משובח למשחק ההתקפה של הג'טס. ניו יורק מתכננת גם להביא את הליינבקר קלווין פייס ששיחק אשתקד באריזונה.

ג'קסונוויל איבדה את מרקוס סטראוד, אבל לא בלי תמורה. הג'אגוארס נתנו את סטראוד לבפאלו (שצירפה קודם לכן את קאוויקה מיצ'ל) תמורת מספר לא ידוע של בחירות דראפט. סטראוד, תאקל הגנתי, עבר עונה סוערת שבמהלכה הורחק מארבעה משחקים בשל הפרת חוקי הליגה, אחר כך נפצע והושם ברשימת הפצועים. "השנה הזו מאחוריי", אמר.

סן פרנסיסקו מנסה לשפר את הגיחה שלה לכיוון קוורטרבק היריב, והחתימה את הקיצוני הגנתי ג'סטין סמית' על חוזה לשש שנים בן 45 מיליון דולר, מתוכם 20 מיליון מובטחים. סמית' מגיע מסינסינטי, שבחרה בו ב-2001, ורשם 43.5 הפלות קוורטרבק ב-7 עונות.

קליבלנד החתימה את דאנטה סטולוורת', התופס שנפרד מהסוללה של ניו אינגלנד. הוא חתם על חוזה של 35 מיליון דולר לשבע שנים, 10 מיליון דולר מובטחים. בקליבלנד יצטרף סטולוורת' לתופס בריילון אדוארדס ולטייט אנד קלן ווינסלו, ויחד עם ג'מאל לואיס אמורה ההתקפה של הבראונס לאיים על ה-AFC צפון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully