וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בנתניה על הזרים החדשים

אריק רחמיאן

1.3.2008 / 21:51

קבאז'רו וטזמטה סופגים את מירב האש. עטר: "הם עדיין לא התאקלמו כמו שצריך". אלי כהן: "שוב נאלצתי לשחק עם הרכב טלאים"

מכבי נתניה סיימה הערב (שבת) בתיקו 0:0 בפעם השביעית העונה, מה שאומר שבערך כל משחק שלישי שלה נגמר ללא שערים. לקבוצה מהקופסה זה מספיק בשביל המקום השני בליגת העל הכל כך בינונית. ליריבה שלה הערב, בני יהודה, התוצאה הזו לא עזרה יותר מדי והזהובים עדיין עמוק מתחת לקו האדום.

בנתניה נרשמה אכזבה גדולה מתוצאת תיקו ובעיקר משחקני החיזוק שהצטרפו לאחרונה לקבוצה. עיקר האכזבה של הצוות המקצועי היא מהקשר הקולומביאני חורחה לופז קאבז'רו. בנתניה תלו תקוות גדולות בשחקן שעד כה אינו מספק את הסחורה וראובן עטר התייחס היום לקולומביאני ולתיירי טזמטה, שגם נראה היום חלש: "החיבור בין השחקנים החדשים לא טוב וזה בהחלט משפיע על המשחק שלנו. נצטרך לעבוד עליו כדי לשפר אותו. הם עדיין לא התאקלמו כמו שצריך וזה בעיקר בגלל הכושר הגופני הלקוי שלהם. לדעתי ייקח זמן עד שהם יתאקלמו". גורמים בנתניה הוסיפו היום: "הסיכויים שקאבז'רו ימשיך גם בעונה הבאה קלושים ביותר".

עטר התייחס גם לשבוע העמוס שעבר על הקבוצה ואמר: "אני לא חושב ש-120 הדקות מול אום אל פאחם השפיעו. אולי על חלק מהשחקנים ומהסיבה הזו ערכתי גם רענון בשורות השחקנים שעלו לשחק היום". המאמן הוסיף: "ברור שאני לא מרוצה מהתיקו. היה לנו משחק לא טוב. בני יהודה באו להסתגר ולצאת למתפרצות. במחצית הראשונה זה הצליח להם, אבל במחצית השנייה הם כלל לא הורגשו. אנחנו נגררנו למשחק המסורבל, סבלנו מחוסר ביטחון ובסופו של דבר המשחק הזה נגמר ללא מצבים. אני בהחלט מאוכזב".

החלוץ פרנסיס קיויו, שלא נכלל היום בסגל בשל פציעה במשחק מול אום אל פאחם, ייבדק מחר ובנתניה מקוום מאוד שהשחקן יעמוד לרשותו של עטר כבר בשבת הקרובה.

אלי כהן: "אני מאמין שנישאר"

מאמן בני יהודה, אלי כהן, אמר אחרי המשחק היום: "אני בהחלט לא מרוצה מהתיקו הזה כי עלינו היום כדי לצאת עם נקודות, אבל נאלצתי לשחק שוב עם הרכב טלאים. כבר חודשיים שאני רוצה לעלות עם ההרכב החזק שלנו ובכל פעם אני נאלץ לשנות את ההרכבים ולשחק עם הרכב שהוא לא הכי חזק.

"יש לנו כל הזמן פצועים, חולים ומורחקים. היום לא הייתה לנו עוצמה בהתקפה ובשל המצוקה שלנו בשחקנים נאלצתי להכניס את משה ביטון, ששיחק חולה. לצערי, זה המצב. כשהמצב בטבלה עגום, אנחנו נאלצים לעשות הכל כדי לקחת נקודות. כולם יודעים כמה קשה לשחק בנתניה, אבל לא באנו להסתגר. נתניה עשתה חילופים לרענן את השורות ואני הייתי צריך להחליף שחקנים שנפצעו".

למרות זאת, כהן עדיין שידר אופטימיות באשר לאפשרות להישאר בליגה: "אני מאמין שנישאר ואני מקרין את זה לשחקנים שלי. נמשיך להיאבק עד הסוף. לצערי התגלגלנו למצב הזה וכעת אנחנו צריכים להתרומם מהקרשים ולנסות עד הסוף להישאר. הדוגמה שאני נותן לשחקנים שלי זו הדוגמה של הפועל כפר סבא מלפני כמה שנים. אני מאמין שיש גם ניסים בכדורגל. מי שבוחן את ההפסדים שלנו רואה שהם היו על חודו של גול וזה קורה כשאתה לא נמצא בתקופה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully