וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי התל אביבי ייערך ביום ראשון

ענת קם, מערכת וואלה! בשיתוף

2.3.2008 / 12:06

ההתאחדות קבעה כי המפגש בין מכבי להפועל ת"א יהיה המשחק המרכזי של המחזור ה-23. בית"ר תשחק נגד חיפה במוצ"ש

הסיבוב השני בליגת העל יושלם רק היום (ראשון) במשחק בין הפועל כפר סבא לבית"ר ירושלים, אבל רק חילוף מקומות אחד יכול להירשם, בין המקום ה-6 ל-7. במידה שכפר סבא תנצח את בית"ר, היא תחלוף על פני מכבי פתח תקוה ותסיים שישית, כשכל תוצאה אחרת תותיר אותה בחצי התחתון של הטבלה.

משמעות התוצאות של המחזור ה-22 היא שבשבוע הבא יהיה לנו דרבי בתל אביב, כשמכבי תארח את אהובה פאביו ג'וניור והפועל. ההתאחדות קבעה שהדרבי הגדול הוא המשחק המרכזי של המחזור ה-23, ולכן הוא ישוחק ביום ראשון, 9 במארס, בשעה 20:50.

משחק לא פחות מעניין יתקיים בקרית אליעזר, כשהחמישית, מכבי חיפה, תפגוש את האלופה והמוליכה, בית"ר ירושלים. המשחק ישוחק במוצאי שבת, 8 במארס. השניה, מכבי נתניה, תנדוד צפונה למשחק מול הרביעית, בני סכנין, והשלישית, הפועל קרית שמונה, תארח את בני יהודה תל אביב שנועלת את הטבלה.

במחזור ה-26 תצא מכבי תל אביב לטדי לשחק עם בית"ר, כשהפועל תתארח אצל מ.ס. אשדוד במה שעשוי להיות משחק מפתח נגד הירידה. במחזור האחרון תתמודד מכבי תל אביב מול בני יהודה במה שעשוי להיות משחק לפרוטוקול, הפועל תל אביב תשחק נגד הפועל כפר סבא או מכבי פתח תקוה, מכבי הרצליה תתמודד מול זו שלא תשחק נגד האדומים ואשדוד תארח את מכבי חיפה. במשחקים בעלי השלכות על הכרטיס לאירופה תפגוש בית"ר את בני סכנין ונתניה תארח את קרית שמונה.

עדכון ראשון: 21:20, 01/03/08
עדכון אחרון: 12:06, 02/03/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully