וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא - בית"ר: בלי לחץ, בלי גרשון

בית"ר ירושלים תעלה למשחק מול כפ"ס (20:50, ערוץ 10), ללא בלמה הפצוע שסובל ממתיחה בשריר. יואב זיו אמור לסכם לשנתיים נוספות

שבועיים לא קלים בתאוריה עברו בשלום על שחקני בית"ר ירושלים, שהשיגו 9 נקודות מ-9 אפשריות במשחקי הליגה הקשים מול היריבות לצמרת, וניצחון נוסף בפנדלים מול סכנין בגביע. מחר (ראשון) יתארחו שום ושחקניו אצל הפועל כפ"ס למשחק שינעל את הסיבוב השני ואת המחזור ה-22. בהמשך לתקופה הטובה שעוברת על הקבוצה, אמור יואב זיו לסכם בקבוצה לשנתיים הבאות. זיו, שהפך בשנה האחרונה לשחקן הרכב בנבחרת ישראל, נמצא בכושר טוב לאחרונה, ובאלופה בהחלט מעריכים את תרומתו למועדון. המו"מ בין הצדדים נמצא בשלב מתקדם מאוד, ונותרו פרטים אחרונים לפני סיכום סופי.

הבוקר ערכה הקבוצה את האימון המסכם, ממנו נעדר הבלם שמעון גרשון שלא התאמן גם אתמול עם הקבוצה. השחקן שסובל ממתיחה בשריר, נמצא בספק למשחק מחר וההערכה היא כי הוא לא יפתח בהרכב וישמש כגיבוי על הספסל. אחת הסיבות לעומס ממנו סובל השחקן הוא רצף המשחקים שעברה הקבוצה בשבועיים האחרונים. את מקומו של גרשון בהרכב יתפוס תומר בן יוסף, שיחזור להרכב לאחר שלושה מחזורים בהם ישב על הספסל.

שחקן אחר שיחזור להרכב לאחר היעדרות ממשחק הגביע הוא הקשר הגנאי דרק בואטנג, שסיים לרצות את עונש ההשעיה בעקבות צבירת 5 כרטיסים צהובים. חזרתו של השחקן להרכב גורמת לשום כאב ראש גדול, והוא יצטרך להחליט איזה שחקן יהיה זה שיירד לספסל. מי שצפויים להיפגע מחזרתו של בואטנג הם גל אלברמן ומיכאל זנדברג, כשאחד מהם צפוי לרדת לספסל ולפנות את המקום בהרכב. בחוד ימשיכו עמית בן שושן ואנטונלי רומולו לשתף פעולה.

הרכב משוער: טברקטו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלברז, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן, עידן טל, גל אלברמן (מיכאל זנדברג), עמית בן שושן, אנטונלי רומולו

ילדי מחלקת הנוער יחליפו את האוהדים של כפ"ס

כאלפיים אוהדי כפר סבא היו צפויים להגיע הערב (ראשון) למפגש המסקרן ב"לויטה" (20:50) מול בית"ר ירושלים, אלא שכמחצית מהם מאיימים להחרים את המשחק ולהישאר מחוץ לכותלי האצטדיון עם דגלים ותופים. המועדון הודיע למאמנים במחלקת הנוער לארגן את השחקנים הצעירים למשחק במטרה שיגיעו לעודד. ההערכה היא שמאות שחקנים צעירים יגיעו למשחק לבושים בירוק.

כזכור, מחאת האוהדים החלה בעקבות העברת אוהדי בית"ר ליציע המרכזי. האוהדים טענו שאין בכוונתם לראות את המשחק מיציע צדדי, שהרי כפר סבא מארחת את המשחק. הנהלת הקבוצה טענה בתחילת השבוע כי מדובר בהחלטת המשטרה.

החלוץ מאור מליקסון, אקס בית"ר, יחמיץ את המשחק בעקבות פציעה. החלוץ מקוסטה ריקה, ביל גונזאלס, יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו. אלירן סיימון יפתח בקישור האחורי, וגיל קין בעמדת הבלם. לירון זרקו, שנראה לאחרונה ממורמר ממעמדו החדש, יפתח גם הפעם על הספסל.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, גיל קין, לירודיאו גונזלבאש; יעוזה אבובקרי, אלירן סיימון, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, ביל גונזאלס.

עדכון ראשון: 19:35, 01/03/08
עדכון אחרון: 11:00, 02/03/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully