וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל יקותיאל שמר על מקומו בצמרת האירופית

1.3.2008 / 18:20

הג'ודוקא הישראלי סיים חמישי בגביע העולם בפראג, אחרי שניצח בארבעה קרבות. רזבוזוב הפסיד בקרב הראשון, הנשים איכזבו בורשה

הג'ודוקא הישראלי גל יקותיאל ממשיך לספק את הסחורה בתחרויות סבב גביע העולם באירופה. בתחרות שמתקיימת הפעם בפראג שבצ'כיה, סיים יקותיאל במקום החמישי ושיחזר את הישגו מהשבוע שעבר בטורניר המבורג. ההישג הזה מקדם עוד יותר את יקותיאל למקום שלמעשה כמעט מובטח לו באולימפיאדת בייג'ינג.

יקותיאל (עד 60 ק"ג) פתח את הטורניר עם ניצחון על ריינבאל הפיני בנקודות. בקרב השני שלו הוא גבר באיפון (אחרי 3:33 דק') על אלכסנדרוס גורטייב היווני, אלא שבקרב השלישי הפסיד לאוקראיני מקסים קורוטון על חודה של קוקה בלבד. יקותיאל המשיך לבית הניחומים, שם "העיף" בשני איפונים זריזים את ג'יה יונבינג הסיני (תוך 56 שניות) ואת דמיאן בומבואה הבלגי (תוך 10 שניות). בקרב על מדלית הארד הוא הפסיד לירואן מורן ההולנדי.

יואל רזבוזוב (73 ק"ג), סגן אלוף אירופה לשעבר, מתרחק מאולימפיאדת בייג'ינג, אחרי שהפסיד בקרב הראשון שלו גם בפראג - הפעם ליריב בלגי באיפון תוך 1:05 דק'.

אריק זאבי יתחרה מחר (ראשון) בפראג ויפגוש בקרב הראשון שלו את יונג ז'ו מסין.

בתחרות המקבילה לנשים שמתקיימת בורשה שבפולין, הודחו שלוש הג'ודאיות שהתחרו היום בשלבים המוקדמים. טניה סימנטוב (עד 48 ק"ג) פתחה בניצחון על יריבה משבדיה באיפון, אבל ספגה בעצמה איפון בקרב השני שלה מול יריבה סינית והודחה. באותו משקל, רוני שוורץ הפסידה בקרב הראשון שלה בנקודות ליריבה אוקראינית והודחה. לירז בן מלך (עד 57 ק"ג), שסיימה שביעית בגביע העולם בהמבורג, הפסידה בקרב הראשון שלה ליריבה סינית באיפון והודחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully