וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסאנטה סמואל לאיגלס, ווילמה לסיינטס

1.3.2008 / 11:35

פתיחה מאסיבית לעונת ההעברות בעיקר בהגנה, כשבנוסף לשניים עבר קאוויקה מיצ'ל לבפאלו, וקליבלנד עשתה טרייד על שון רוג'רס

שוק ההעברות ב-NFL נפתח אמש (שישי) עם מספר פעולות משמעותיות ומאסיביות. אחת הגדולות שבהן היא העברתו של מגן הפינה אסאנטה סמואל, שהיה העונה שחקן פרנצ'ייז בניו אינגלנד, לפילדלפיה. הוא חתם על חוזה של 57 מיליון דולר לשש שנים, 20 מיליון מהכסף הזה הובטחו לו. שחקן אחר שחתם על חוזה ארוך טווח אבל לא עבר לבסוף, הוא דרק אנדרסון מקליבלנד, שהסכים להצעת המועדון וחתם לשלוש שנים ב-26 מיליון דולר (סכום הגבוה ב-6 מיליון מההצעה המקורית).

ג'ונתן ווילמה, אחד הליינבקרים הטובים בליגה, הוא כבר לא ג'ט. ווילמה הועבר בטרייד לניו אורלינס סיינטס עבור בחירת דראפט. הוא החמיץ את מרבית העונה האחרונה בגלל פציעה בברך. הג'טס הרשו לעצמם לוותר עליו בשל פריחתו של הרוקי דייויד האריס. "נהניתי בכל העונות כאן ואני רוצה להודות לג'טס", אמר וילמה. שחקן הגנה נוסף בעל משמעות הוא קאוויקה מיצ'ל, הליינבקר של הג'איינטס שהתבלט בסופרבול וחתם בבפאלו. עוד שחקן משמעותי הוא התאקל ההגנתי שון רוג'רס, שעובר מדטרויט לקליבלנד, לאחר שגם סינסינטי נלחמה על שירותיו.

ג'קסונוויל ג'אגוארס החתימו את התופס ג'רי פורטר שהגיע מאוקלנד לשש שנים על סכום של 30 מיליון דולר, והעבירו לשורותיהם גם את התופס טרוי וויליאמסון ממינסוטה. גם הקוורטרבק המחליף קלאו למון יעשה את הדרך הקצרה ממיאמי לג'קסונוויל. אייזיק ברוס לא הסכים לחתום מחדש על חוזה בסט. לואיס ראמס ומצא בית חדש - בסן פרנסיסקו, שם ישחק בשנתיים הקרובות תמורת 6 מיליון דוולר. מי שכבר פרש הוא הבועט ג'ף ווילקינס, שעושה זאת לאחר 14 שנים במועדון.

דנבר שיחררה את התופס ג'אבון ווקר, שהגיע אליה לפני עונת 2006. גם הליינבקר איאן גולד, ששיחק שבע שנים בקבוצה, נחתך. הסייפטי ג'ון לינץ' הודיע כי יישאר. ומה קורה עם רנדי מוס? בשלב הזה כלום. על פי הדיווחים, מוס אינו קרוב לעסקה עם ניו אינגלנד פטריוטס, ונכון לעכשיו, אלא אם ידווח אחרת, הוא נמצא בשוק.

ולקורא שימי עסיס: טמפה ביי החתימה את הסנטר ג'ף פיין, לשעבר בניו אורלינס. וחוץ מזה היא צפויה לצרף גם איזה אינסטלטור לשעבר ומנהל משמרת במקדונלדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully