וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקו קטן

יניב בינו

29.2.2008 / 8:28

אתלטיקו מדריד, מושפלת מהפעם הקודמת בה אירחה את ברצלונה בביתה וחטפה שישייה ללא מענה, תנסה לנקום. אלא שהקבוצה של רייקארד חייבת את הנקודות במאבק האליפות נגד ריאל מדריד. יניב בינו בפינת ההיסטוריה מתמקד בתוצאות העבר

משחק מספר 68: אתלטיקו מדריד - ברצלונה 3.50, 3.00, 1.80

הפעם בפינת ההיסטוריה אנו מתמקדים במשחק הגדול, שייערך במסגרת המחזור ה-26 של הליגה הספרדית, 'הלה ליגה', כאשר הקולוצ'ונרוס יארחו בוויסנטה קלדרון את סגנית האלופה. המפגשים בין קבוצות מהבירה לבין קבוצות מחבל קטאלוניה הם תמיד טעונים. הקטאלונים לא מצליחים להשתחרר מרגשות הנקם שיש להם כלפי המשטר של פרנקו, הרודן הספרדי, מן העבר.

הקלאסיקו בין ריאל מדריד וברצלונה הוא כמובן, גולת הכותרות של הקרבות, אבל גם כאשר נפגשות קבוצות זוטרות יותר זו עדיין סיבה למסיבה. אלא שאותן קבוצות זוטרות תמיד נתקלות בבעיה מסויימת. מחד, השינאה שרוחשים במדריד לקטאלונים היא גדולה, מאידך השנאה שיש לרוחיבלנקוס כלפי היריבה העירונית, ריאל מדריד גדולה אף היא. תמיד נשאלת השאלה איזו שנאה גדולה יותר. עדות טובה לשנאה בינעירונית גדולה קיבלנו בשנה שעברה. אספניול התארחה בקאמפ נואו של ברצלונה כאשר הקבוצה של רייאקרד התמודדה ראש בראש עם ריאל מדריד על האליפות. אספניול לא ריחמה על בארסה וסיימה עימה בתיקו 2:2 דרמטי, אשר קירב והביא בין היתר את האליפות לריאל.

אלא שהליגה עדיין רחוקה מסיום. ברצלונה הצליחה לקזז את הפער של תשע הנקודות של ריאל מדריד לשתיים בלבד. אתלטי במקום הרביעי רחוקה מהמקום הראשון, אבל השאיפות הן להתברג במקום שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. מצד שני ההדחה מגביע אופ"א לא מכבר מקרבת את קיצו של המאמן חאבייר אגירה.

בחמש ההתמודדיות האחרונות בוויסנטה קלדרון בין שתי הקבוצות בחמש השנים האחרונות, מובילה הקבוצה ממדריד עם שני ניצחונות, לעומת ניצחון אחד של ברצלונה ושתי תוצאות תיקו. לפני חמש שנים הביסה אתלטי את בארסה 0:3, ואילו לפני שנתיים זה נגמר ב-1:2. לפני שלוש וארבע שנים זה נגמר בשיוויון, פעם 0:0 ופעם 1:1. בשנה שעברה בארסה עשתה סוף לחוסר ההצלחה במדריד נגד הרוחיבלנקוס. היא הייתה חייבת לנצח כדי לשמור על עצמה במאבק נגד ריאל על האליפות ופירקה ללא רחמים את אתלטי 0:6 (!). האם ניצחון כזה יחזור על עצמו? סביר להניח שלא. אבל לבארסה לא חשוב כעת להביס או לשחק כדורגל יפה, אלא רק הנקודות. הימור 2 (ניצחון לבארסה) מביא יחס של 1.80. תיקו 3.00. אם אתם מאמינים כי אתלטיקו תצליח לנקום ולו במעט את ההשפלה משנה שעברה, סמנו 1, וזכו ביחס של 3.50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully