וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך האריות?

יניב בינו

29.2.2008 / 8:25

ליון, אלופת צרפת בשש השנים האחרונות, נתקלת השנה בבעיות לא מעטות. מלבד העובדה שהיא מציגה יכולת לא משביעת רצון, בורדו נושפת חזק בעורפה ומאיימת עליה. יניב בינו בפינת הסטטיסטיקה מנתח את יחסי הכוחות במשחק בין ליון לליל

פינת הסטטיסטיקה: ליל (+1) - ליון 1.55, 3.20, 3.45

אם בשנים עברו הליגה הצרפתית הייתה די משעממת, לפחות מבחינת זהות האלופה, הרי שהעונה היא הרבה יותר מרתקת. ליון אמנם מוליכה את הטבלה רוב השנה, אלא שהפעם יש קבוצה שעושה לה הרבה צרות ונושפת חזק בעורפה. בורדו, קבוצתו של אלוף העולם לשעבר לורן בלאן, יושבת לליונזים על הזנב ומאיימת לגזול את התואר בו זכו בשש השנים האחרונות.

בורדו פתחה טוב את העונה, אבל לאחרונה סגרה את הפער עם רצף ניצחונות מצוין. דווקא במחזור האחרון היא סיימה בתיקו נטול שערים, בבית עם לא אחרת מאשר יריבתה בשבת של ליון, ליל. האלופה מגיעה בשבת למשחק החוץ עם פער של שלוש נקודות על פניה של בורדו.

הפעם, בפינה ננסה לפענח מי תנצח, אלא שההימור משלב בתוכו הימור על יחס השערים במשחק. משמע הדבר כי הימור 1 פירושו, ניצחון של ליל או תיקו במשחק, הימור X אומר כי ליון תנצח בהפרש של שער אחד בדיוק. 2, לעומת זאת, אומר כי ליון תנצח בהפרש של שני שערים ומעלה.

אחת הבעיות של ליון העונה היא במשחקי החוץ. ב-12 משחקי החוץ של הקבוצה היא השיגה רק חמישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. ליל, ב-13 משחקי הבית שלה השיגה ארבעה ניצחונות, שבע תוצאות תיקו ושני הפסדים. בכלל, ליל היא מלכת התיקו עם 14 תוצאות כאלו. אלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי, את הימור 2 (ניצחון לליון בהפרש של למעלה משני שערים) אפשר להוריד. לא בטוח לשלול את הימור 1, שכזכור, מכיל בתוכו תוצאת תיקו. למי שבכול זאת מהמר על ליון, נספר כי בחמשת ניצחונות החוץ שלה היא ניצחה פעמיים בהפרש של שער אחד, פעמיים בהפרש של שני שערים ופעם אחת בהפרש של ארבה שערים. בשני הפסדי הבית של ליל, היא פעם אחת נוצחה בהפרש של שער אחד ופעם אחת בהפרש של שלושה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully