וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן דיין הציל את כבודה של מכבי נתניה"

אריק רחמיאן

28.2.2008 / 20:31

בנתניה מודים למגן שכבש את שער השיוויון מול אום אל פאחם, ומביטים קדימה אל בני יהודה בשבת. סטרול: "אין סיבה שלא ניקח את כל הנקודות"

אמש, בתום המשחק מול אום אל פאחם במסגרת גביע המדינה, אמר מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, שהוא מעדיף לקבל בשלב הבא קבוצה מליגת העל. ואכן, הערב (חמישי) הוא קיבל לא אחרת מאשר מכבי חיפה, ולנתניה ברור כי מדובר ביריבה קשה מאוד. "המשחק מול אום אל פאחם מבחינתנו שייך כבר להיסטוריה, ואנחנו עם הפנים קדימה". כך אומרים היום בנתניה ערב המשחק החשוב בבית מול נועלת הטבלה, בני יהודה.

בקרב השחקנים, התחושה הרבה יותר קשה, ובעיקר נראה שם שקיימת מבוכה בעקבות היכולת הירודה של הקבוצה: "לא ציפינו ליריב כל כך קשה ועיקש", אמר שחקן בקבוצה. "ידענו שהם יבואו עם מוטיבציה בשמים, וראובן הזהיר אותנו ואמר שמדובר בקבוצה שצריכה לשחק בליגה הלאומית ולא בליגה א'. כולנו צריכים להודות לדדי שהציל את הכבוד שלנו ושל המועדון" .

אחר הצהריים החלו שחקני נתניה את הכנותיהם לקראת המשחק בשבת. למרות השבוע העמוס בו שיחקה הקבוצה מול בית"ר ירושלים, בצירוף 120 דקות מורטות עצבים אתמול מול הקבוצה המפתיעה מליגה א' צפון, אצל עטר אין הנחות, וכל שחקני הסגל ערכו אימון, למעט החלוץ הקמרוני פרנסיס קיויו, שנפצע במהלך כיבוש שער השיויון בהארכה. קיויו, שנאלץ להמשיך ולשחק פצוע משום שנתניה ביצעה את כל שלושת החילופים שלה, התלונן על כאבים עזים באזור המפשעה, ונשלח לקבל טיפול אצל הצוות הרפואי של המועדון. הערב יעבור השחקן בדיקת אולטרסאונד כדי לברר את מהות הפציעה וחומרתה, ונראה שהקמרוני ייעדר מהמשחק בשבת.

את מקומו בהרכב צפוי לתפוס החלוץ איתי שכטר. לפני האימון, צפו השחקנים בקטעי וידאו ערוכים ממשחק ההפסד מול בית"ר ירושלים בתחילת השבוע, ועטר התעכב על מערכי ההגנה וההתקפה של שחקני הקבוצה. הבלם אבי סטרול, שלא נכלל בסגל אתמול, וזאת על מנת להעניק לו את האפשרות להחלים ולהתאושש ממחלת השפעת ממנה סבל, שב היום וערך אימון מלא, ויעמוד לרשותו של עטר בשבת.

עדיין לא ברור אם סטרול חוזר להרכב, או שגולן חרמון ימשיך לקבל קרדיט מעטר. סטרול, שצפה בחבריו אתמול מהיציע מתאמצים קשות לנצח בגביע, התייחס ליריבה בשבת: "המשחק בשבת נועל את הסיבוב השני של הליגה, ואנחנו רוצים לנצח ולסיים אותו עם טעם טוב בפה. אין שום סיבה בעולם שאצלנו בבית לא נקח את שלוש הנקודות, למרות שברור לכולנו שבני יהודה באה להלחם על החיים שלה".

בנתניה לא אהבו את הפסטיבל סביב התייחסותו של דניאל יאמר, בנוגע להמשך עבודתו של עטר בקבוצה בעונה הבאה. גורם בנתניה אמר :"עשו מהדברים שדני אמר יותר ממה שזה. כולנו חושבים שראובן עושה עבודה טובה. דני לא שוחח ולא נפגש עם אף מאמן, והכוונה הייתה ונשארה להמתין לסיום הסיבוב השני, ורק אז לשבת ולדון בעניין המאמן לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully