וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה הוא רשמית שחקן בית"ר

אסף שקד

28.2.2008 / 18:55

השוער הקרואטי, שהעלה את האלופה לשמינית הגמר בגביע לאחר תצוגה מצויינת בפנדלים, התקבל על ידי הקהל, השחקנים וההנהלה

"טברקטו קאלה - ברוך הבא למשפחת בית"ר ירושלים", כתב אחד מאוהדי הקבוצה בפורום אתר האוהדים. "קאלה, סולחים לך על כל הטעויות, אתה אחד משלנו", רשם אוהד אחר, במה שנראה כמחילה אמיתית מצד קהל האלופה כלפי השוער, שהואשם בהדחה מליגת האלופות והחמצת הפנדל מול מכבי חיפה בגביע הטוטו בשלב חצי הגמר.

השוער הקרואטי של מוליכת ליגת העל התעורר לבוקר שטוף שמש וזכה במבול של חיוכים וטלפונים, ולא - זה לא קורה כל הזמן. בניגוד לימים בהם היה מתעורר ושומע אינספור ביקורות נגדו, הפעם הוא קיבל תשבוחות רבות. טלפונים רבים מאוהדים והכי חשוב - הכבוד להיות האחראי אתמול (רביעי) על ניצחונה של קבוצתו על בני סכנין (1:3 בפנדלים).

מספיק היה לראות את אימון הצהריים שערכה בית"ר ירושלים בשביל לזהות את הכוכב. קאלה זכה לשלל מחמאות מחבריו לקבוצה והפך לשחקן המרכזי. "מה שקאלה עבר לא הרבה מסוגלים לעבור", אמר שחקן. "הוא נכנס לנעליים של הסמל הכי גדול שהיה כאן בשנים האחרונות (איציק קורנפיין – א.ש), פתח את העונה בצורה רעה מאוד והכל היה נראה רע מאוד מבחינתו. שוערים אחרים היו יכולים לקרוס במצב כזה, אבל אתמול הוא התעלה על עצמו ובזכותו אנחנו בשמינית הגמר". בצוות המקצועי לא הופתעו מיכולת השיא שהציג השוער. "קאלה שוער טוב מאוד ולא סתם הוא הגיע לבית"ר בקיץ", אמר גורם בכיר בצוות המקצועי. "כמו כל שחקן הוא היה צריך את ההתאקלמות שלו, במיוחד לאור העובדה שהוא בא על חשבונו של קורנפיין. אנחנו שמחים שאתמול הוא הראה לכולם מדוע הוא הגיע לכאן".

למרות ניסיונות של כלי תקשורת רבים לראיין את השוער, הוא החליט לשמור על שתיקה, אפילו לא אחרי יום גדול. אתמול, רגע אחרי תום המשחק, אמר: "הייתי חייב להחזיר לקבוצה שלי אחרי כל מה שהאשימו אותי, אבל במיוחד הייתי חייב לאוהדים האלה. הסתכלתי ליציע ואמרתי לעצמי שאם אנחנו לא מנצחים בפנדלים – זה יהיה כתם גדול עבורנו ובמיוחד עבורי כשוער. כשהקהל צעק לי 'קאלה, קאלה' ידעתי שזה יהיה היום שלי. הרבה זמן לא הייתי מאושר כמו אחרי המשחק הזה, אני שמח שהיה לי חלק בעלייה של הקבוצה לשלב הבא, אני מקווה שגם בשלבים הבאים נהיה בצד המנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully