וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מנסים לחיות כרגיל"

שגיא ניר

28.2.2008 / 16:12

מטח הרקטות על אשקלון עדיין לא מדאיג את אנשי אליצור אשקלון. "אף אחד לא דיבר על המצב, אם זה יהפוך לשגרה נצטרך להתמודד"

באליצור אשקלון העבירו הבוקר (חמישי) עוד אימון שגרתי ומחויך, אלא שמטח רקטות על העיר, השני תוך פחות מ-24 שעות, מאיים לא רק על השגרה של העיר שבדרום מישור החוף, אלא גם הקבוצה שחשבה עד עכשיו שהמאמבק היחידי שלה הוא בתחתית ליגת העל.

יושב ראש הקבוצה פרוספר וקנין, שהוא גם מחזיק תיק הספורט בעירייה, ביקר בצהריים באחד הבתים שנפגעו. "אין תנועות של בהלה או חרדה", הוא מנסה להרגיע. "אנחנו מנסים להפעיל מצב של חיים כרגיל, לא לעצור את המערכת היומיומית".

מאמן אשקלון, עדי אזולאי, שנסע לאחר אימון הבוקר בחזרה לתל אביב, הופתע מהחדשות. "התאמנו כרגיל הבוקר, אבל אף אחד לא דיבר על המצב, למרות שגם באימון של אתמול שמענו שהיו נפילות. זה משהו חריג, ואם זה יהפוך לשגרה נצטרך להתמודד עם זה. לא צריך לעשות מזה סוף העולם. אני מקווה שזה לא יחזור על עצמו, ומצד שני צריך לדעת לא לסכן את האנשים".

באשקלון, שאמורה לקיים בשעה 18:00 אימון נוסף, מעדיפים בשלב זה שלא להעלות את הנושא בעיקר אל מול השחקנים הזרים, אך חוששים ממצב בו הזרים יקבלו שיחות טלפון ממשפחותיהם המודאגות, מה שעלול כמה מהם לבקש להתרחק מהעיר. במקרה כזה, ייתכן כי הם ישוכנו בשלב זה במרכז הארץ.

"כרגע אף שחקן לא ביקש לעזוב", אמר וקנין. "נעשה כל שביכולתנו כדי שהשחקנים יחושו ביטחון, ואני מקווה שזהה לא יביא למצב ששחקנים ילכו הביתה". אזולאי, שמקווה לרגיעה, סיכם: "אף אחד מהשחקנים לא דיבר על עזיבה, ואני מקווה שלא יבלבלו להם בשכל יותר מדי. קשה לי להאמין שאם הירי על אשקלון יימשך זה יעבור בלי תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully