וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מתכוננת לקרית שמונה בהרכב חסר

קרן שמש

28.2.2008 / 14:08

טלקיסקי וטופוזאקוב ערכו אימון קל בכדי להפחית מהעומס עליהם. שחקני הקבוצה ביקרו את הילד יוסי חיימוב, שנפצע בשדרות

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) אימון לקראת משחק החוץ מול עירוני קרית שמונה ביום שבת (17:00) בסגל חסר. הבולגרים אלין טופוזאקוב ודימיטאר טלקיסקי ערכו אימון קל וזאת בכדי להפחית מהם עומס. מלבדם ערך גם וואליד באדיר אימון קל מאחר שהוא סובל ממתיחת שריר במפשעה. גליל בן שנן נטש את האימון במהלכו לאחר שנפצע.

במהלך משחקון פנה המאמן אלי גוטמן לברוך דגו ונזף בו על כך שהוא לא מצטרף להתקפה. דגו ענה וטען שגם שאר השחקנים לא מצטרפים, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת למאמן, שכעס וביקש מדגו לא לענות לו. היום (חמישי) הגיעו שחקני הפועל ת"א - וינסנט אניימה, ברוך דגו ורועי דיין לביקור מיוחד בבית החולים ברזילי באשקלון, כדי לבקר את הילד יוסי חיימוב בן ה-10, שנפגע השבוע מנפילת קסאם בשדרות. יוסי בן ה-10, אוהד הקבוצה, הופתע והיה מאוד נרגש למראה השחקנים שנכנסו לחדרו והביאו עמם כדורים, חולצות והפתעות חתומות על ידי שחקני הקבוצה.

וינסנט אניימה הראה עניין מיוחד בכתפו הפגועה של הילד ודאג להתעדכן בפרטים מאביו של הילד לגבי המשך החלמתו. כמו כן, הבטיח אניימה להזמין את הילד ומשפחתו להיות אורחיו האישיים במשחקי הקבוצה כשיצא מבית החולים. אניימה סיפר לאתר הרשמי של המועדון: "קשה לי לתאר מה שראיתי. זה מאוד מרגש לראות ילד כזה קטן במצב כזה. צריך רק להודות לאלוהים, שהוא בחיים והוא יהיה בסדר. אני מאחל לו לצאת מבית החולים, להרגיש טוב ולהמשיך לחיות. אני מקווה שהבעיות ייפסקו, ושיהיה שקט. ישראל מדינה נהדרת ואני רוצה שכולם יחיו בשלום".

ברוך דגו הוסיף: "זו הרגשה טובה לבוא, לשמח ולעזור לו להרגיש קצת יותר טוב בלב. אולי זה נתן לו הפוגה מהכאבים מהם הוא סובל בימים האחרונים. הביקור שלנו הוא חלק מהתרומה של הפועל ת"א לקהילה בבתי חולים ומקומות נוספים בארץ ואנחנו שמחים לצאת החוצה קצת ולשמח אנשים. אם שימחנו את יוסי בדבר הכי קטן שאפשר, אז אנחנו הכי שמחים בעולם. רק שיבריא מהר ויחזור הביתה בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully