וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז הגיע צ'אבי

28.2.2008 / 1:14

קומאן ו-ולנסיה היו בטוחים שיזכו לניצחון 0:1 מול ברצלונה בקמפ נואו, שייתן להם יתרון לקראת גומלין חצי גמר הגביע. בדקה ה-94 הם התבדו

ולנסיה יצאה הערב לקמפ נואו, כדי להיפגש עם ברצלונה למשחק הראשון במסגרת גביע ה"מלך", הגביע הספרדי. בארסה הגיעה למשחק כשהיא שואפת אוויר פסגות, לאחר הניצחונות האחרונים וסגירת הפער מריאל מדריד במקום הראשון לשתי נקודות. כך הופיעו שחקניו של פרנק רייקארד גם למשחק הזה, במטרה לסגור את הסיפור מול המדורגת תשיעית בליגה כבר במשחק הראשון, על מנת לאפשר יציאה בראש שקט לגומלין ב"מסטאייה".

ליאו מסי הוביל את בארסה לשלל מצבים במהלך המשחק, כשהתוצאה היא בעיקר הפיכתו של טימו הילדברנד, שוער ולנסיה לכוכב המשחק. הכשלונות של חלוצי בארסה מול השער היו סיפור המשחק עד הדקה ה-70, אז דווקא ולנסיה עלתה ליתרון 0:1, וזה קרה בבעיטה השנייה שלה בסך הכל במשחק. אריזמנדי המחליף פרץ מצד ימין והעביר מסירת רוחב מצויינת, שמצאה את דויד וייה בדיוק במקום, כדי להבקיע מתוך רחבת החמש שער יתרון, שמפתיע היא מילה מתונה כדי לתאר אותו.

רונאלד קומאן היה בטוח שהוא יוצא עם ניצחון גדול, שממשיך את המסורת של קבוצתו העונה, עם כשלונות בליגה והצלחות בגביע. בדקה ה-94 הופיע שוב צ'אבי. האיש שכבש שלושה שערים בארבעת המשחקים האחרונים של ברצלונה, שוב עשה את זה. סמואל אטו פרץ עם הכדור לתוך הרחבה, עבר כבר את הבלמים, ושוב נתקל בהילדברנד המצויין שהדף את הכדור, אבל הפעם צ'אבי היה שם כדי לבעוט מקצה הרחבה ולהשוות בדקה האחרונה של תוספת הזמן. 1:1, שמותיר עניין רב במשחק הגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully