וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מינכן של באיירן

28.2.2008 / 0:31

פנדל בדקה ה-120 של ריברי, הכריע אתה הדרבי של מינכן ובאיירן בחצי הגמר. לוקה טוני הורחק. וולפסבורג עברה את המבורג בדרך לשם

אחרי שבורוסיה דורטמונד הבטיחה את מקומה בחצי הגמר, וקארל זיס ג'נה, קבוצה מהליגה השנייה, עשתה את ההפתעה הגדולה והדיחה את האלופה שטוטגרט בפנדלים, הושלמו משחקי רבע גמר הגביע הגרמני כאשר במרכז העניינים הדרבי של מינכן

באיירן מינכן - מינכן 1860 0:1

לאיש בבאיירן מינכן לא היה ספק מה צריך להיות במשחק הזה. אז נכון שמדובר בדרבי וישנם כל מיני משפטים שאומרים על דרבי, אבל כאשר קבוצה אחת מובילה את הבונדסליגה והשנייה רק במקום השביעי בליגה השנייה, אפילו לג'נרל מנג'ר אולי האנס אין צל של ספק, "לא יהיו שום תירוצים", אמר האנס, "כל דבר מלבד ניצחון ברור יהיה אכזבה גדולה".

גם ההיסטוריה נוטה בבירור לטובת באיירן, שניצחה ב-104 משחקי דרבי והפסידה ב-49, מתוך 203 משחקים בין היריבות ממינכן. אבל הדרבי האחרון, שהתקיים לפני חודש במסגרת ידידות, לאחר שמינכן 1860 ירדה ליגה בעונת 2004, הסתיים בתיקו 1:1. "הם ילחמו על החיים שלהם" אמר האנס על היריבה, "אנחנו נרוץ ונילחם כמו אריות" אמר מאמן מינכן 1860, מארקו קורץ.

כשנגמרו הדיבורים עלו שתי הקבוצות של מינכן על הדשא באליאנז ארנה של באיירן, ואיזה קרב קשוח התפתח במשחק האחרון ברבע גמר הגביע הגרמני. בדקה ה-34 התנגש לוקה טוני בשוער מינכן 1860 וקיבל את הכרטיס הצהוב. בדקה ה-84, אחרי שדחף את מרקוס טוראנדט, קיבל טוני הצהוב השני ומלך השערים של הליגה עם 13 שערים, השאיר את באיירן ב-10 שחקנים. כך נכנסה מוליכת הבונדסליגה להארכה, שם השתווה מספר השחקנים, אחרי הרחקה של שוורץ שדחף את ריברי, תשע דקות מסיום ההארכה.

בדקה ה-120, נפסקה לזכות באיירן בעיטת 11, אחרי שמירוסלב קלוסה, נדחף בקצה הרחבה במה שנראה פנדל גבולי מאוד. גם הטלוויזיה הגרמנית הוכיחה שכנראה לא היה מקום לפסוק פנדל. ריברי בכל מקרה הכריע את המשחק עם הפנדל הזה. טוראנדט ממינכן 1860, עוד הספיק להיות מורחק לפני שהמשחק הסתיים.

וולפסבורג - המבורג 1:2

וולפסבורג של פליקס מגאת' חיכתה להמבורג, שאותה עדיין לא ניצחה העונה. בסיבוב הראשון בליגה זה נגמר בתיקו 2:2, ובמשחק השני בהמבורג, ניצחה הקבוצה מצפון גרמניה 1:0. אבל הערב ברבע גמר הגביע, וולפסבורג ידעה שזה הצ'אנס שלה לשמור את את עצמה במתח לשאר העונה. להמבורג, שבמקום הרביעי עם אותו מספר נקודות כמו ללברקוזן שבשלישי, יש עדיין את המאבק על אחד הכרטיסים למפעלים האירופאים.

וולפסבורג כבשה כבר בדקה ה-17, מפנדל של גראפיטה, כאשר הוא עצמו היה זה שהוכשל. המבורג חזרה לעניינים רק במחצית השנייה עם שער שיוויון בדקה ה-70, של מלך השערים של הקבוצה רפאל ואן דר וארט, שכבר כבש עשרה שערים העונה בליגה. ואן דר וארט כבש בבעיטת וולה מעשרים מטר אחרי שקיבל מסירה טובה מהמצרי מוחמד זידאן. המשחק הלך להארכה, ושם מרסליניו הברזילאי, שהיה לו משחק חלש מאוד עד אותה דקה, כבש את שער הניצחון בדקה ה- 109, כדי להעלות את וולפסבורג לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully