וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: לילה מוזר לקבוצות ה"ישראליות"

28.2.2008 / 0:11

גנט עלתה לחצי גמר הגביע, בזכות 0:4 על קורטריק, לה הפסידה במשחק הראשון 5:1. סטנדארד ניצחה 0:4, לאחר הפסד 4:1. ורמוט וטועמה שיחקו

ערב מוצלח לנציגים הישראליים בבלגיה. קבוצותיהן של גילי ורמוט וסלים טועמה, גנט וסטנדארד ליאז' חוללו סנסציות וחזרו, במשחק הגומלין, מפיגור אדיר. גנט, קבוצתו של ורמוט ניצחה 0:4 את קורטריק, לאחר שהאחרונה ניצחה בביתה במשחק הראשון 1:5. הקשר הישראלי שיחק 78 דקות מצוינות והוחלף. מילוש מאריץ' כבש את שני השערים הראשונים בדקות ה-12 וה-20, כשאלכסנדר מותאבצ'יק העניק לגנט את השער השלישי. זלטאן ליוביאנקיץ' סגר את המשחק בדקה ה-89, שלח את הרביעי לרשת והעלה את גנק לחצי הגמר הבלגי בזכות יתרון שערי החוץ.

במשחק של סטאנדרד ליאז', בו שיחק טועמה 90 דקות, התרחש מקרה דומה, כשמוליכת הטבלה הבלגית הצליחה לחזור מפיגור של 4:1 לסרקל ברוז' במשחק הראשון. מרואן פלאני כבש את השער הראשון עבור סטאנדרד רק בדקה ה-51, אך סטיבן דפור כבש שער נוסף שש דקות אחר כך, מה שהמריץ את שחקני קבוצתו של טועמה להמשיך ולחפש את השער. רק בדקה ה-89 כבש רג'ינל ג'ורו את השער השלישי, שהעלה את הליאז' לחצי הגמר, אך מילאן יובאנוביץ' המצוין השלים בדקה ה-90 0:4 גדול לסטאנדרד.

במשחקים נוספים העפילה אנדרלכט לשלב חצי הגמר, למרות 1:1 מול דנדר ובזכות ניצחון 0:3 במשחק הראשון. בירשחוט השיגה תוצאת תיקו דומה במשחקה מול רוסלארה, אך ניצחון 1:5 במשחק הראשון החליק גם אותה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully