וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1/16 גמר הגביע: בני סכנין - בית"ר ירושלים

אסף שקד

27.2.2008 / 23:25

יצחק שום לא יוצא מגדרו לאחר הניצחון בפנדלים 1:3 על סכנין: "העדפתי לנצח ב-90 דקות". גנאים: "הגביע מת, תחי הליגה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

המפגש בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה, הביא שוב דרמה ברמה גבוהה מאוד. משחק כדורגל גדול, בעיקר של המארחת מדוחא, לווה בקרב פנדלים מרתק, שהסתיים בהנפת יד רמה של שוער האלופה טברטקו קאלה וניצחון 1:3 בפנדלים. שתי הקבוצות ירדו מהמגרש לקול תשואות רמות של כלל האוהדים. אפילו ההפסד לא הצליח למחוק את הסיפוק מרמת המשחק אצל שחקני סכנין ואצל בית"ר? ממשיכים לחלום על דאבל.

"השחקנים נתנו את הכל", אמר בסיום אלישע לוי, מאמן בני סכנין, "בחצי ראשון בית"ר שלטו, החצי השני היה שלנו. בסוף הגענו לפנדלים. אבל בואו ניקח את הדברים הטובים ונלך הלאה. צריך גם להגיד ששיחקנו נגד הקבוצה הטובה בארץ. בהארכה שתי הקבוצות התעייפו, ופנדלים זה עניין של ניסיון ומיומנות. לא עשינו את זה כמו שצריך, והפסדנו".

מי שסיים, בסופו של דבר, ככוכב המשחק, עם שתי הצלות בפנדלים ועוד שלל של הדיפות במהלך המשחק הוא טברטקו קאלה, שאמר בסיום: "במחצית הראשונה החמצנו כמה הזדמנויות לעשות 0:2 ולגמור את המשחק. לא עשינו את זה והסתבכנו. שגיא שטראוס נתן לי טיפ לפני הפנדלים. הוא אמר לי לאן יבוריאן יבעט, ולשם קפצתי".

"לא היה אכפת לי אם היה נגמר בתשעים דקות", אמר יצחק שום לאחר הניצחון הדחוק בפנדלים, "היו לנו עשרה ימים מצוינים. נסענו לקרית שמונה וניצחנו, ניצחנו גם את חיפה ונתניה ועכשיו את סכנין. הלוואי ונמשיך ככה. אני לא חושב על דאבל, אני חושב איך לעבור את השלב הבא. בחצי הראשון היינו צריכים לגמור ביותר מיתרון של שער, בחצי השני סכנין חזרו לעניינים".

מאזן גנאים דיבר במחצית המשחק על השאיפה כי העזרה תבוא משמיים, סכנין תעבור ותמשיך עד הגביע, אבל בסיום גם הוא התאכזב: "כמובן שפנדלים זה עניין של מזל. אני גאה בשחקנים משתי הקבוצות ובצוות המקצועי שלנו. היה ערב ספורטיבי נהדר, שני הקהלים הוכיחו שאפשר גם אחרת. עכשיו הגביע מת ותחי הליגה. נצטרך בשנה הטובה הזאת לחפש את המקום שלנו באירופה דרך הליגה. אני בכל מקרה ממשיך לחלום על זה".

"בפעם שעברה נגד בני יהודה עצרתי שני פנדלים ועברנו שלב", אמר בכאב מאיר לוי, שוער סכנין, "הפעם המזל הלך בפנדלים עם בית"ר, אבל היינו גברים ונתנו משחק מצוין. עם התקציב הדל שלנו מול התקציב האדיר שלהם, זה הישג מצוין. נגד בית"ר, אם אתה לא תוקף, הם יבקיעו לך את הגול. אז תקפנו. בבית אנחנו משחקים פתוח ולא מפחדים מאף אחד. אבל המזל היה היום עם בית"ר, שיהיה להם בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully