וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א נהנים מכל העולמות

קרן שמש

27.2.2008 / 15:06

שחקן בקבוצה: "ניצחנו ומכבי הפסידה, אנחנו במצב רוח טוב". גוטמן הרגיע את ראובן עובד והסביר: "אני לא חושש משאננות של השחקנים"

אווירה מצוינת הייתה הבוקר (רביעי) באימון הפועל תל אביב, לאחר הניצחון על הפועל נצרת עלית אמש והעלייה לשמינית גמר גביע המדינה. שחקני ההרכב הראשון ערכו אימון קל בעוד שהמחליפים ושחקני הספסל ערכו אימון מלא. השחקנים הגיעו הבוקר לאימון מחויכים. "יצא לנו טוב, לא רק שניצחנו, גם מכבי הפסידה, כיף לראות את הקהל שלנו מאושר, אני מקווה שנמשיך ככה", אמר אחד השחקנים. נראה כי הכעס ששחרר המאמן אלי גוטמן אתמול על שחקניו לאחר מחצית ראשונה חלשה של הפועל תל אביב התפוגג. אחד השחקנים סיפר: "אתמול שטפו אותנו בחדר הלבשה ובצדק, העיקר שניצחנו ושאנחנו לומדים מהטעויות שלנו".

ראובן עובד, שאמש התחמם 40 דקות וירד לחדר ההלבשה בכעס לאחר החילוף השלישי, התאמן היום כרגיל. גוטמן קרא לשחקן לשיחה, והסביר לו שאין לו כוונה רעה או משהו נגדו ושמדובר בהמון שיקולים שלא קשורים אליו, ולכן אין לו סיבה לכעוס או להתרגז. בזמן האימון החליט גוטמן לצאת ממשבצת המאמן ולהצטרף לשחקנים במשחק. כאשר התוצאה הסתיימה בתיקו החליט המאמן לתרגל בעיטות עונשין, כשהחטאות נרשמו לגוטמן עצמו וליוסי אבוקסיס.

מחר תחל הקבוצה את ההכנות לקראת המשחק מול קריית שמונה בחוץ. גוטמן מאמין שהשחקנים לא ייכנסו לשאננות: "יש אווירה טובה, היום ערכנו אימון שחרור ומשחקון שאפילו אני נטלתי בו חלק, ומחר חוזרים לאימונים שגרתיים וטקטיים, מחויבות והכנה למשחק". ביום שישי הפועל תצא למלון בצפון, מיד לאחר האימון המסכם.

מחר בצהרים ייבקרו שחקני הפועל תל אביב את יוסי חיימוב, ילד משדרות שנפגע מפגיעת קסאם ומטופל במחלקה האורטופדית בבית החולים "ברזילי" באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully