וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם למידלסברו זה לא עבר חלק

28.2.2008 / 0:43

התקשתה בשמינית הגמר מול שפילד יונייטד, אבל ניצחה 0:1 משער בדקה ה-113. בקהאם יודע למה הוא לא בנבחרת: "אני לא בכושר"

לא רק בישראל מגירות הקבוצות הגדולות זעה במפעל הגביע, גם באנגליה, המדינה שבה הומצאו הסינדרלות, מתקשות קבוצות הפרמייר ליג. כך היה גם עם מידלסברו, שנמנעה ממבוכה ביתית בשמינית הגמר, וניצחה בקושי 0:1 את שפילד יונייטד, כדי לרשום עליה לשמונה הגדולות.

המשחק היה שקול ולא מדהים, ו-90 הדקות הראשונות הסתיימו ללא שערים. בדקה ה-113 נרשם האירוע המשמעותי ביותר, כשדווקא שפילד יונייטד מככבת בשער. סטיבן מידו בעט כדור שפגע בבלם כריס מורגן, ניתז לקורה וממנה בחזרה אל השדה, לכיוונו של השוער האירי פדי קני. קני, שהיה שרוע על הקרקע, הושיט את ידו באינסטינקטיביות ודחק את הכדור לשערו הוא - 0:1 בשער עצמי מוזר, שהיה שווה לבורו רבע גמר. אפונסו אלבס ערך את הופעת הבכורה שלו בהרכב הפותח בבורו.

"עוד אשחק תחת קאפלו"

דייויד בקהאם לא מוותר על ניסיונותיו לרשום ציון דרך בנבחרת אנגליה. לקשר הבינלאומי 99 הופעות, ולאחר שכשל להיכנס לסגל של פאביו קאפלו בחודש האחרון, כעת הוא מנסה שוב. למרות הפצרותיו של בקהאם להיכלל בסגל הנבחרת למשחק הידידות מול שוויץ, המאמן האיטלקי פסל אותו בשל כושר לקוי.

בקהאם ישחק עם קבוצתו מליגת ה-MLS, לוס אנג'לס גלאקסי, בשבת בקוריאה, ומודע לכך שהוא נמצא בבעיית כושר גופני. "כל מה שערכתי עד כה לאחרונה הם מספר אימונים, אני לא בכושר משחק", הודה הקשר. קאפלו אמר כי בקהאם כלול בתוכניותיו, והקשר בוחר להאמין לו: "הוא מאמן מצויין, שיחקתי תחתיו בעבר ועוד אשחק בעתיד".

בקהאם אמר כי הוא מבין את קאפלו: "הוא בוחר שחקנים לפי מידת כושרם, וברור לי שהעובדה שלא שיחקתי מספיק לאחרונה פוגעת בי". הוא סיכם: "אנחנו בשלבי הכנה אחרונים לקראת העונה הקרובה, אני מאמין שאתקדם לאט-לאט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully