וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'יולי: "טן קאטה תמיד היה בריון"

27.2.2008 / 13:13

הקשר הצרפתי ששיחק תחת עוזר המאמן ההולנדי בבארסה לא הופתע מהתקרית בינו לבין טרי, שהתעמתו לפני המשחק מול טוטנהאם

האנק טן קאטה, עוזרו של אברהם גרנט בצ'לסי, הודה הבוקר (רביעי) כי אכן התעמת עם ג'ון טרי יממה לפני ההפסד לטוטנהאם בגמר גביע הליגה ביום ראשון האחרון. "שנינו היינו מאוד עצבניים", סיפר ההולנדי. "אבל יש לנו כבוד זה לזה. פשוט נקלענו לויכוח על רמת האינטנסיביות של האימון, וזה חלק מהמשחק. נזרקו כמה קללות במהלך הויכוח, אבל זה דבר מקובל כאן באנגליה".

"היה מתח מיוחד בקבוצה לפני המשחק", המשיך טן קאטה. "יש לנו 27 שחקני שדה ושלושה שוערים שרוצים לשחק. ג'ון רצה שנערוך אימון אפילו יותר אינטנסיבי, אבל אני סרבתי כיוון שהיה מדובר ביום לפני משחק. זה היה כל הסיפור. אני וג'ון מסתדרים היטב, והוא לא יחלוק על כך".

הפכה המריבה בין השניים לנושא שיחה בכל רחבי אירופה, ומאיטליה הגיעו כמה ציטוטים מעניינים בנושא, מפיו של לודוביק ז'יולי, קשרה של רומא ששיחק תחת טן קאטה בברצלונה, שם עבד ההולנדי כעוזרו של פרנק רייקארד. הצרפתי הוותיק סיפר לתקשורת האיטלקית כי לטן קאטה היו לא מעט עימותים חריפים גם בבארסה, והזכיר בין היתר את רונאלדיניו והנריק לארסון כשניים שהתכסחו עם ההולנדי המוחצן בעבר.

אבל לדבריו ז'יולי התפרצויות הזעם של טן קאטה השפיעו באופן חיובי על השחקנים בקבוצה: "הבעיה בבארסה אחרי עזיבתו היתה שההשתוללויות שלו חסרו לנו בתקופות משבר. הוא היה זועם עלינו, וזה היה עוזר לנו במובן מסיום. הוא לא היה מתפרץ סתם כך".

בינתיים מדווח ה"טיימס" הלונדוני על כך שסטיב קלארק, עוזרו השני של גרנט, הביא מורת רוח ממעמדו. לדברי העיתון, קלארק ממורמר מהדינמיקה בצוות האימון של צ'לסי, בה מטיל גרנט רבות ממטלות האימון על קלארק, ששוקל בעקבות כך לעזוב את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully