וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה נותן לרייקארד צ'ק פתוח

27.2.2008 / 13:12

"כל עוד ירצה, הוא ימשיך לאמן את ברצלונה", אומר הנשיא על מאמנו. מאמן חטאפה לאודרופ על האשמות ריאל: "מה הם ציפו שנעשה?"

ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה, נותן חתיכת גיבוי למאמנו, פרנק רייקארד. ולא גיבוי כזה שנותנים למאמן לפני שמפטרים אותו, אלא גב מוצק ואמיתי. "יש לנו ביטחון עצום בפרנק", אמר לאפורטה, "הוא יהיה איתנו כל זמן שירצה".

הנשיא הוסיף והסביר מדוע הוא כל כך מרוצה מהמאמן ההולנדי: "הוא האיש והדמות שאנחנו רוצים במועדון הזה. הוא ראוי לכל אמון שניתן בו, ומשתמש במה שיש לו בצורה היעילה ביותר". לאפורטה ציין כי המועדון ערך ישיבה כדי לדון בעתיד, אולם שמו של רייקארד מעולם לא עלה כמועמד להחלפה. "קיבלנו את עמדתו של פרנק מהעונה שעברה, לפיה הוא יודע מה צריך לשנות. אנחנו בוטחים בו".

ובעוד בברצלונה יש אידיליה, במדריד הדברים נראים קצת אחרת. מיכאל לאודרופ, מאמן חטאפה, רותח על דברי חברי הנהלה בריאל. כזכור, במשחק ביום ראשון הבקיעה ריאל שער שנפסל, שחקני חטאפה חידשו במהרה את המשחק ואוצ'ה הבקיע מהצד השני כדי לנצח 0:1 את המשחק. פרדראג מיאטוביץ', המנהל המקצועי של ריאל, האשים את חטאפה בתחבולנות, ולאודרופ רותח על אמירות המועדון.

"ברור שאני כועס, אבל מה הם ציפו שנעשה?", אמר לאודרופ. "הייתה החלטה של השופט לפסול שער, חידשנו את המשחק במהירות האפשרית". לאודרופ ציין כי זהו ההישג הגדול שלו בחטאפה: "זה ניצחון ענק. הבאתי הרבה שמחה למועדון בניצחון על ברצלונה בבית, אבל זה היה באמת משהו מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully