וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאו מינג גמר את העונה

26.2.2008 / 21:30

הסנטר הסיני של יוסטון חייב לעבור ניתוח עקב שברי מאמץ מהם הוא סובל. הבעלים: "זה לא ייאמן. זה הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות"

דווקא עכשיו, כשהם רושמים רצף של 12 ניצחונות, דווקא כשהקבוצה נראית מחוברת מתמיד, דווקא כשהיה נדמה שהשילוב של טרייסי מקגריידי ויאו מינג סוף סוף יישא פרי ויוסטון תיתן פייט ליריבותיה במערב, קיבלו הערב (שלישי) ראשי הרוקטס את החדשות הכי רעות שהיו יכולים לדמיין: יאו מינג גמר את העונה. הענק הסיני סובל משברי מאמץ ברגלו השמאלית, דבר שיחייב אותו לעבור ניתוח.

"זה לא ייאמן", אמר בתדהמה הבעלים של הרוקטס לס אלכסנדר. "זה הדבר הכי קשה שיכול היה לקרות לנו. זה הדבר הכי גרוע שאני מרגיש". הרוקטס לא הצליחו לעבור עדיין סיבוב בפלייאוף תחת משטר טי מאק ומינג, ודווקא העונה היו לא מעט קבוצות שהתחילו לחשוש ממפגש עם הענק הסיני וקבוצתו.

"זוהי פציעה שאנחנו לא מרגישים שהוא יכול לשחק איתה", אמר רופא הקבוצה, טום קלנטון. "ההמלצה שלי היתה ניתוח, ואנחנו עובדים איתו כדי למצוא את הבחירה הטובה ביותר לטיפול". קלנטון לא ציין כמה זמן ייאלץ הסנטר להיעדר, אך ככל הנראה הוא לא יצטרך להחמיץ את אולימפיאדת בייג'ינג, אירוע שבו מדינה שלמה תולה בו תקוות.

הג'נרל מנג'ר של הרוקטס, דריל מוריי, אמר הערב: "שיחקנו כדורסל יוצא מן הכלל, וליאו היה חלק גדול מאוד בזה. הרגשנו טוב מאוד לגבי סיכויי הפלייאוף שלנו. בעבר כבר הצלחנו לשחק טוב גם ללא יאו, וכל המאמנים והשחקנים בקבוצה מאמינים ביכולת שלנו להמשיך ולשחק טוב, ולהגיע לפלייאוף".

זוהי אינה הפעם הראשונה שמינג נפצע לתקופה ארוכה. בעונה שעברה הוא החמיץ 32 משחקים עם שבר ברגלו הימנית, ו-21 משחקים בעונת 2006 עם זיהום בבוהן, שדרשה ממנו לעבור ניתוח. בנוסף, הוא החמיץ 4 משחקים באותה עונה בגלל שבר ברגל, כך שהמצב בו הוא פצוע, אינו זר לחלוטין ליוסטון. בעונה שעברה, בה היה פצוע, רשמה הקבוצה מאזן של 12:20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully