וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל אום אל פאחם: חלומות בקופסה

אריק רחמיאן

26.2.2008 / 16:20

סגנית האלופה רוצה לפצות על ההפסד לבית"ר בעלייה לשמינית גמר הגביע, אבל מוליכת ליגה א' צפון לא מתכוונת לשמש תפאורה

ההפסד בתחילת השבוע לבית"ר ירושלים (2:0) הוריד את שחקני מכבי נתניה אל הקרקע, ולמעשה חיסל באופן סופי את חלום האליפות שלהם. כעת מפנטזים בנתניה על הנפת גביע המדינה, בו זכתה לאחרונה הקבוצה בפעם האחרונה לפני כמעט 30 שנה, בעונת 1977/78, ומאז נכשלה פעם אחר פעם בשלבים המוקדמים של משחקי הגביע (להוציא את 1994/95, שבה הגיעה לחצי הגמר והפסידה להפועל חיפה, במשחק המפורסם שבו סירב מאמנה היום, ראובן עטר, להתחלף והבקיע את שער הניצחון בהארכה), כשהדרך שלה תחל הערב (רביעי) מול הפועל אום אל פאחם מליגה א' (18:00, ספורט חמש פלוס לייב).

בראשו של ראובן עטר צרוב היטב ההפסד הביתי לבני סכנין בסיבוב ט' בעונה שעברה, ובמהלך כל השבוע הרבה עטר להזכיר לשחקנים שלא להקל ראש ביריבה ובמסגרת ההכנות לקבוצה שיגר את עוזרו צדוק מלכה לבית שאן בשבת האחרונה, כדי לעקוב אחרי אום אל פאחם.

עטר אמר לקראת המשחק: "מדובר אומנם בקבוצה מהליגה הרביעית, אבל אפשר בהחלט להתייחס אליהם כקבוצה בליגה השלישית משום שהם מובילים את הליגה שלהם בבטחה, והם גם יעלו לליגה הארצית. זו קבוצה שמביאה למשחקי החוץ שלהם למעלה מ-2,000 אוהדים ומשחקים שם שחקנים ששיחקו בליגת העל, שהם בעלי יכולות וניסיון רב, ולכן אנחנו מתיחסים אליהם במלוא הרצינות למרות פער האיכויות שהוא לטובתנו כמובן. אני זוכר היטב את ההפסד בעונה שעברה לסכנין שהיתה בליגה הלאומית למרות שעשינו את כל ההכנות הראויות למשחק, ולכן מחר נכבד את היריבה ויחד עם זאת נצטרך לתרגם את האיכויות שלנו לנצחון".

הבעלים דניאל יאמר נכח בארוחת הגיבוש שהפכה לאסיפה קבוצתית, וניסה לדרבן את השחקנים ואמר: "בעבר הבטחיתי לכם בונוס אם ננצח את בית"ר אבל לצערי זה לא יצא לפועל, אבל תנצחו את אום אל פאחם ואת בני יהודה אשמח להעניק לכם בונוס מיוחד".

אתמול השלימה נתניה את הכנותיה לקראת המשחק. כל שחקני הסגל נטלו חלק באימון, כולל הבלם אבי סטרול שהחמיץ את המשחק נגד בית"ר בשל מחלת השפעת, שהחלים וערך אימון מלא, אולם עטר טרם החליט האם להשיבו להרכב בשל העובדה שהחסיר מספר אימונים. במידה ועטר יחליט שלא לפתוח עם סטרול, צפוי גולן חרמון לפתוח במקומו. בקישור צפוי לחזור להרכב הקששר הקולומביאני חורחה לופז קאבזרו, שהחלים מפציעתו בברך וערך היום אימון מלא.

המשטרה הסכימה להוריד את כמות המאבטחים ל-80 במקום 100, כח השיטור נשאר על כנו ו-150 שוטרים יאבטחו את המשחק וההתאחדות לכדורגל נתנה את הסכמתה לקחת עליה חלק מהעלויות. מנתניה נמסר על התענינות גדולה לכרטיסים ומחר יפתחו הקופות כבר בשעה 15:00.

ההרכב המשוער: לירן שטראובר, דדי בו דיין, אבי סטרול (גולן חרמון), לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, טל מעבי (אמייה טגה), חורחה לופז קאבז'רו, תיירי טאזמטה, אוקצ'ה, פרנסיס קיויו (איתי שכטר).

אום אל פאחם בטירוף

"העיר כולה בטרוף ובכל פינה מורגשת אוירה של חג", אמר יו"ר הפועל אום אל פאחם, עדאל עדיב, ואכן שיחת היום בעיר הערבית השניה בגודלה בשבוע האחרון הוא משחק הגביע מחר מול סגנית האלופה מכבי נתניה. אום אל פאחם מוליכה את ליגה א' במחוז צפון ומצויה רגל וחצי בליגה הארצית, ומקווה להיות הסינדרלה של הגביע. "ניצחנו את הפועל אשקלון כשאף אחד לא נתן לנו שוםסיכוי. ואני מאמין שאנחנו יכולים לנצח גם את מכבי נתניה", אומר מחמוד מחג'נה, אחד מאוהדיה השרופים של הקבוצה.

בשבוע שעבר נפגשו ראשי המועדונים לפגישת עבודה ונתניה התבקשה להעביר 6,000 כרטיסים למכירה אולם משהוסבר לאורחת שיציעי הקופסא יכולים להכיל מקסימום כ-6,500 מקומות נאלצו האורחים להסתפק ב-2,500 כרטיסים שנחטפו כמו לחמניות חמות בעיר שלראשונה משחקת נגד קבוצה מליגת העל. "לצערי", אומר אעדל, "מכבי נתניה הקצו לנו רק 2,500 כרטיסים. אני מאמין שגם אם היינו מקבלים כמות כפולה של כרטיסים הם היו נחטפים"

אחר הצהרים קיים המאמן סמיר עיסא את האימון ההכנה המסכם וכל שחקני הסגל עומדים לרשותו מחר. עיסא בונה בעיקר על ניסיונם הרב של הקפטן והבלם פריד טאהר שחזר העונה לקבוצת נעוריו לאחר סיבוב מוצלח במספר קבוצות בליגה הלאומית והקשר דודו ליאני ושני החלוצים רפי כהן ויניב אברג'יל שקרעו רשתות עד לא מזמן בליגת העל.

"ברור שישנם פערים גדולים בינינו לבין נתניה ואנחנו בעיקר מסתמכים על המשחק הקבוצתי שלנו שיצטרך לחפות על הפערים ואם נשחק בחוכמה ונשמור שלא לספוג שעק מוקדם אנחנו בטוחים שנוכל גם להפתיע. המשחק הזה הוא חשיפה לנו וגם לקהל שלנו לליגת העל ונקווה שלא לאכזב עיר שלמה שתומכת בנו" אומרים בקבוצה.

באום אל פאחם בונים על חוסר המידע שקיים בנתניה לגבי השחקנים ובקבוצה סרבו בכל תוקף לחשוף את ההרכב למשחק: "רק המאמן יודע ומחליט מי פותח בהרכב ורק לקראת המשחק השחקנים מי משחק ומי ישב בספסל המחליפים". אמר עדיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully