וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עובר על יבוריאן?

יצחק סולומון

26.2.2008 / 10:41

הארמני של סכנין כבש רק ארבעה שערים, אף לא אחד ב-2008. בקבוצה מאוכזבים: "ציפינו ממנו ליותר", המאמן מסנגר: "הוא משלים אחרים"

בבני סכנין לא מרוצים מהתפוקה של החלוץ שלהם, איליה יבוריאן, שכבש עד כה ארבעה שערים בלבד. גורם בסכנין אומר: "איליה רץ, משתדל, עושה עבודה שחורה ויש לו תרומה עצומה לקבוצה, אבל בנושא הבקעת שערים ציפינו ממנו ליותר".

יבוריאן כבש בסך הכול ארבעה שערים העונה, בהחלט לא מספיק לחלוץ ברמתו, שעשה סימנים של רוצה לעזוב בעקבות הצעות שקיבל מקבוצות מהליגה הראשונה ברוסיה, אם כי בסכנין טוענים שעד עצם היום הזה לא נעשתה אליהם כל פנייה רשמית. יבוריאן הוסיף חמישה בישולים. נכון שבמהלך תקופת הבצורת יבוריאן בישל שערים, ואפילו גרם לפנדלים, אבל גם הוא יודע שחלוץ טוב נמדד בכמות השערים שהוא כובש.

את שער הליגה האחרון שלו הוא כבש לפני חודשיים וחצי, מול מכבי תל אביב, בניצחון הביתי 2:3. למעשה, יבוריאן עדיין לא כבש שער ליגה בשנת 2008. ליבוריאן חוזה לעוד שנתיים וחצי בסכנין. כשרצה לעזוב, הצהיר יושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים, שאם זה תלוי בו, יבוריאן יסיים בסכנין מלוא החוזה שלו.

"איליה הוא החלוץ הטבעי היחיד בקבוצה. כנראה שיש עליו לחץ יותר מדי גדול להבקיע. אי אפשר לבנות רק עליו. לקבוצה יש בעיה, שכן רק חמישה שחקנים כבשו העונה", אמר גורם בסכנין.

המאמן אלישע לוי לא מתרגש מהבצורת של יבוריאן, ומשוכנע שהוא עוד יחזור למסלול ההבקעות. "נכון שיבוריאן לא כובש בתקופה האחרונה, אבל הוא תורם באלמנטים אחרים", אמר לוי. "הכדורגל אצלנו קבוצתי, ואיליה משלים אחרים. הוא משחרר לחץ מאחרים, מבשל ועוזר. אנחנו תלכיד קבוצתי ואחד משלים את השני. כשהוא לא מבקיע, הוא עושה פעולות חיוביות אחריות, ולמשל בוגדאן אפוסטו מבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully