וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא, הבאתי גביע?

26.2.2008 / 8:42

סיבוב ט' בגביע המדינה בכדורגל ייערך בימים הקרובים וזוהי כמובן, סיבה למסיבה. הקבוצות הבכירות מליגת העל והלאומית מצטרפות למעגל המשחקים. בפינת המומנטום אורן קורנפלד בוחן איזו קבוצה באה בכושר ומי מקרטעת

הפעם בפינת המומנטום אנחנו עם משחקי גביע המדינה. אמנם משחק בליגה א' אינו שווה ערך למשחק בליגת העל, אך בכל זאת מצב רוח זה מצב רוח ומומנטום זה מומנטום. אנחנו כאן כדי לבדוק כיצד מגיעות הקבוצות אל המשחקים השונים.

משחק מספר 5: הפועל חיפה – הפועל כפר סבא (חיפה מדורגת חמישית בלאומית, כפר סבא שביעית בליגת העל). חיפה מגיעה אחרי 0:0 מול הכח עמידר רמת גן והרצף שלה הוא תיקו-ניצחון-הפסד-תיקו-ניצחון. על פי הרצף הזה אמור להגיע ניצחון. כפר סבא, שמצטיינת השנה הרבה יותר בחוץ מאשר בבית, ניצחה במשחק דרמטי במיוחד 2:4 את מ.ס. אשדוד והרצף שלה הוא ניצחון-הפסד-תיקו-הפסד-תיקו. חיפה במומנטום טוב יותר.

משחק מספר 7: מ.ס. אשדוד – עירוני קרית שמונה (אשדוד במקום ה-11, קרית שמונה חמישית). אשדוד כידוע הפסידה במחזור האחרון לכפר סבא, אחרי שכבר הובילה 0:2 ובאיצדיון הי"א היא ניצחה רק בשלושה משחקים מ-11. הרצף שלה הוא הפסד-ניצחון-תיקו-תיקו-הפסד. קרית שמונה איבדה יתרון גם כן וסיימה ב-1:1 מול בני יהודה במחזור האחרון והרצף שלה הוא תיקו-הפסד-תיקו-ניצחון-תיקו. קרית שמונה עם יתרון קל.

משחק מספר 12: הפועל תל אביב – הפועל נצרת עילית (הפועל תל אביב תשיעית בליגת העל, נצרת עילית במקום ה-12 בלאומית). האדומים במצב רוח מצוין אחרי שלושה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם על מכבי חיפה, 0:2. הרצף של הפועל תל אביב הוא ניצחון-ניצחון-ניצחון-תיקו-הפסד. נצרת עילית הפסידה להפועל באר שבע ביום שישי האחרון, והרצף שלהם הוא הפסד-הפסד-הפסד-תיקו-הפסד.

משחק מספר 13: מכבי פתח תקווה – מכבי חיפה (פתח תקווה במקום השישי, חיפה רביעית). שתי הקבוצות נמצאות בנסיגה מתמדת ביכולתם. פתח תקווה אחרי הפסד 1:0 לבני סכנין והרצף שלה הוא הפסד-תיקו-הפסד-ניצחון-הפסד. חיפה הפסידה במחזור האחרון להפועל תל אביב 2:0 והרצף שלה הוא הפסד-הפסד-ניצחון-הפסד-תיקו. משהו מריח כמו משחק שהכל יכול לקרות בו.

משחק מספר 35: בני סכנין – בית"ר ירושלים (סכנין שלישית, בית"ר ראשונה). סכנין ניצחה במחזור האחרון את מכבי פתח תקווה 0:1, בית"ר גברה 0:2 על מכבי נתניה. הרצף של הסכנינאים עומד על ניצחון-הפסד-תיקו-הפסד-ניצחון. בית"ר עם ניצחון-ניצחון-ניצחון-תיקו-ניצחון. לא נראה שמשהו יפריע לבית"ר לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully