וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברטון חזרה למקום הרביעי

25.2.2008 / 23:44

ניצחה 0:2 את מנצ'סטר סיטי בחוץ והורידה את ליברפול בחזרה למקום המוליך רק לאופ"א. יעקובו כבש שער רביעי ב-5 ימים, לסקוט הכפיל

על מאבקים כאלו לא חלמו רפא בניטז ושחקניו בתחילת העונה. בראש שלהם התרוצצו צ'לסי, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, אלא שקרה מה שקרה והמלחמה של האדומים היא על המקום הרביעי. אם בשנים האחרונות זה כמעט תמיד הלך להם בקלות, הרי שהעונה הנטוכחית נראית כמו חזרה ל-2004/5.

באותה עונה הקדימה אברטון את ליברפול וסיימה במקום הרביעי והערב (שני) גברו הטופיז 0:2 על מנצ'סטר סיטי בחוץ וחזרו לאותו מקום, אחרי שליברפול עלתה אליו ליומיים.

חמישה ימים אחרי שכבש שלושער ב-1:6 של קבוצתו על בראן ברגן הנוברגית בגביא אופ"א, העלה הערב איגביני יעקובו את אברטון ליתרון 0:1 בדקה ה-30 כשכבש אחרי כדור רוחב של טים קייהיל. 8 דקות מאוחר יותר זה כבר 0:2 אחרי שלי קאסלי העלה כדור אל תוך הרחבה וג'ולאון לסקוט נגח לפינה הרחוקה של ג'ו הארט. התוצאה הזו נשמרה עד הסיום, כשרגע לפני השריקה האחרונה גם ספג מרטין פטרוב המארח כרטיס אדום.

מנצ'סטר סיטי אמנם הגיעה אחרי ניצחון ענק על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, אבל אחרי פתיחת עונה מצוינת, הניצחון בדרבי היה היחיד שלה ב-5 משחקי הליגה האחרונים כולל היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully