וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - מכבי חיפה: שחר מתפוצץ על שחקני חיפה

24.2.2008 / 21:49

נשיא מכבי חיפה נזף בשחקני הקבוצה לקראת משחק הגביע מול מכבי פ"ת: "רועדות לכם הרגליים". הקבוצה של לוזון סובלת ממכת פציעות

במכבי פתח תקוה ובמכבי חיפה יודעים שהפסד מחר בסיבוב ט' של גביע המדינה עשוי להשליך על העונה כולה (20.15, שידור ישיר בחמש פלוס לייב). הקבוצה של גיא לוזון מתרחקת מאירופה בליגה, והיא רוצה לרשום ניצחון במשחק הזה שישאיר אותה בתמונה האירופית לפחות עד השלב הבא. מכבי חיפה, שלא הודחה ב-44 השנים האחרונות בסיבוב הראשון של המפעל, תנסה לשמור על הרזומה העשיר שלה בהקשר הזה.

בפתח תקוה תרגלו בעיטות פנדלים לקראת המפגש בין הקבוצות, אבל ללוזונים יש בעיה אחרת. חאבייר דירסאו פצוע, רוביל סרסור מושבת, סולי צמח חולה ורק מחר יוודע האם ישחק וקובי גנון ספג כרטיס אדום בליגה ולכן יישב ביציע. המאמן ניסה לתרגל מספר הרכבים באימון המסכם היום, אבל טרם קבע את זהותו. מחר תצא הקבוצה לבית מלון באזור המרכז, ומשם תצא למשחק. המטרה של ההנהלה היא להרגיע את השחקנים לפני המפגש שעשוי להכריע עונה שלמה. "חייבים לנצח כדי להציל משהו מהעונה הזאת", אמר לוזון לשחקנים היום באימון.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר הגיע הערב לבית המלון בו שוהים שחקני הקבוצה ונזף בהם בעקבות התצוגות האחרונות.בין היתר אמר להם שחר: "אני רואה את המשחקים האחרונים שלכם ומתפוצץ. אנחנו מועדון שפעם חטף שער וידע להחזיר שלושה. היום רועדות לכם הרגליים אחרי כל גול. תקחו את עצמכם בידיים. מה קרה לכם? רוני לוי צריך לקבל קללות וקריאות נוראיות מהיציע בגלל שאינכם משקיעים הכל? לא גמרנו את העונה. יש לנו מטרות, הגביע ולהגיע מה שיותר גבוה בליגה. אסור לכם לשכוח שמכבי חיפה זה מועדון מפואר וכל ילד חולם להגיע ולשחק בו. אני לא רוצה לאבד את זה. יש לכם, מלבד מחויבות למועדון גם מחויבות לקריירה שלכם".

מאמן הקבוצה, רוני לוי, מתכוון לעלות בהרכב כמעט זהה לזה שעלה בשבת למשחק מול הפועל תל אביב. נראה כי השינוי היחיד שעשוי להתבצע הוא חזרתו של רנאטו להרכב והעובדה שליאור רפאלוב יירד לספסל. אייל משומר פצוע ואם הוא יירד לספסל עומרי אפק ימלא את מקומו. אפק מכיר את העמדה הזאת היטב, בה שיחק בעבר גם בנבחרת.

שחקני הקבוצה חוששים מאוד מבעיטות פנדלים. אחד מהם אמר לוואלה! ספורט: "נהיה חייבים להכריע את המשחק בשלב מוקדם, אם לא ב-90 דקות אז בהארכה. פנדלים זה לא הצד החזק שלנו בתקופה האחרונה". הערב, לאחר האימון המסכם, יצאה הקבוצה למלון שרתון בתל אביב, על מנת לנוח לפני המשחק. מחר יערוך לוי אסיפה טקטית ויודיע על ההרכב הסופי.

בצל המשחק, עתידו של המאמן רוני לוי הוא עדיין נושא שמדובר בקרב השחקנים. אחד מהם אמר היום: "אני לא מכיר מושג כזה 'מאמן שחוק', או 'מאמן שמיצה את עצמו'. רוני חייב להמשיך גם בעונה הבאה. אף אחד לא יכול לתת הבטחה שמאמן אחר יביא אליפות". בכיר במכבי חיפה אמר הערב כי "הנשיא יעקב שחר לא העלה שם של אף מועמד, וגם לא מתכוון לעשות זאת, עד אשר הוא יישב עם רוני לוי בנוגע לעונה הבאה. אם רוני ירצה, רוב הסיכויים שיישאר בקבוצה. השאלה היא מה יהיו התוצאות בגביע ובהמשך הליגה".

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר (עומרי אפק), דייגו קרוסה, שי מימון, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, רנה לימה, עומרי אפק (ליאור רפאלוב), יניב קטן; רנאטו, ת'מבינקוסי פנטאני.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, נאור פסר; בלסינג קאקו, לירן כהן, סולי צמח (ננאד סאביץ'), פליקס אובוקה; עומר דמארי, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully