וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו מקווה להתנחם בגביע המדינה

קרן שמש ויצחק סולומון

25.2.2008 / 9:01

קשר הפועל ת"א מתכונן לנצרת עילית ולמפעל בו זכתה הקבוצה בשנתיים האחרונות: "נקווה שגם השנה נניף גביע". נאסר א דין האורח: "אנחנו ננצח"

"הלוואי שהיתה לנו הגרלה קלה אבל זו לא הגרלה קלה. בגביע כל משחק הוא קשה, אני יכול לתת דוגמאות מהשנה שעברה, כשקבוצה כמו מכבי חיפה הפסידה לקבוצה מליגה נמוכה יותר. גביע זה משהו אחר, אני מקווה שנעשה את המשחק קל". כך אמר היום (שני) קשר הפועל תל אביב, ביברס נאתכו, לקראת משחק הגביע מול נצרת עילית מחר בבלומפילד.

נאתכו, שקיבל לאחרונה הזדמנויות לנצל את כישוריו בהרכב התייחס לתחושות שעברו עליו כאשר ישב על הספסל, "קיבלתי את ההזדמנות שלי ואני מקווה שאני מוכיח את עצמי ושזה ימשך ככה. לא קל לשבת על הספסל לאף אחד, אבל תמיד האמנתי בעצמי ובסוף זה יצא החוצה".

הקשר הצעיר הצביע על השינויים שהביאו את הקבוצה לחבר שלושה ניצחונות רצופים: "כל מיני דברים השתנו בקבוצה וכולם יודעים מה הם. המאמן, שחקנים שהתחלפו. בסופו של דבר אנחנו יוצאים לאט לאט מהתקופה הרעה".

על השאלה האם הפועל שואפת להניף את גביע המדינה בפעם השלישית ברציפות, ענה נתאכו: "על איזה שאיפות אנחנו יכולים לדבר? עוד לא יצאנו מהמצב שנקלענו אליו בטבלה. קודם כל אנחנו צריכים לצאת מאיפה שאנחנו נמצאים משחק אחרי משחק, אנחנו שווים יותר, בייחוד עבור הקהל המדהים הזה, אבל כולם יודעים שהסתבכנו קשה מאוד בתחתית אבל אני מקווה שנצא מזה. כבר שנתיים אנחנו מחזיקי גביע נקווה שנהיה גם השנה".

הקבוצה ערכה הערב אימון מסכם לקראת המשחק מול נצרת עילית מחר. טל חן וגל שיש תורגלו בהרכב הראשון וזאת על חשבונם של וואליד באדיר ויגאל אנטבי שככל הנראה יזכו למנוחה. בסיום האימון תירגלו חניכיו של גוטמן מצבים נייחים. בהפועל מקווים לשמור על רצף הניצחונות ולהמשיך להציג יכולות טובה וניצחונות גם במשחקי הגביע.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, טל חן, אלין טופוזאקוב, גל שיש, מזואה אנסומבו, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, ברוך דגו, דמיטאר טלקיסקי, שלומי ארבייטמן.

ארגון אוהדי הפועל תל-אביב, 'אולטראס הפועל', פירסם אמש הודעה רשמית בה הוא מכריז על צעדת מחאה כנגד האלימות המשטרתית. "כולנו שבענו 'נחת' מהטיפול המשטרתי באוהדי הכדורגל בישראל", נכתב בהודעה, "שברו לנו את המצלמות כשביקשנו לתעד שוטרים ללא תגים מכים אוהדים חפים מפשע, שברו לנו את העצמות עם אלות, ריססו לנו גז מדמיע בפנים - הכל נעשה על ידי משטרה שאמורה להיות במגרשי הכדורגל כדי לשמור על הסדר, לא כדי להפר אותו על ידם.

"הגיע הזמן להבהיר למשטרה וליצור הד ראוי למאבק הצודק שלנו - המגרש הוא המקום שלנו. במגרש אנחנו אלו שחזקים, אין שום סיבה שנאפר לאף שוטר, כחול, מג"ב או יס"מ, להתנהג אלינו כמו חיות במכלאה. מחר, יום שלישי בשעה 18:00, אנו קוראים לכולם להגיע לבלומפילד וליטול חלק בצעדת מחאה כנגד אלימות משטרת ישראל. אנו, מגדול ועד קטן, נערוך צעדת מחאה בבלומפילד, משער 13 ועד שער 7 בואו להראות את הכוח שלנו".

נאסר א דין: "ננצח בבלומפילד"

את שחקני הפועל נצרת עילית מטריד יותר מצבם הגרוע במקום האחרון בליגה הלאומית, מאשר משחק הגביע מחר (שלישי) מול הפועל תל אביב בבלומפילד. "אנחנו הולכים להפתיע את הפועל תל אביב. אנחנו מנצחים אותם בבלומפילד", אומר המגן, נביל נאסר א דין.

באימון הבוקר היום (שני) אמר המאמן עופר מזרחי לשחקניו: "אפשר לנצח אותם. זה יעלה אותנו על דרך חדשה, וייתן לנו כוח לליגה". לרשותו של מזרחי יעמוד ההרכב החזק ביותר, כולל החלוץ הניגרי, עומר עבדול עזיז, שחוזר מפציעה בת שבועיים וישחק לצידו של הקמרוני איב ג'ידה.

אוהד הקבוצה ובעל הקיוסק באצטדיון גרין, חיים עטייה, הבטיח לשחקנים ארוחה על חשבונו אם ינצחו. ההסבר שלו פשוט: "אם נעלה שלב בגביע, אנחנו יכולים להגריל בסיבוב הבא קבוצה בכירה מליגת העל, וזה אומר הכנסה יפה בקיוסק".

בנצרת עילית היו עסוקים בימים האחרונים יותר בשאלת מעמדו של המאמן עופר מזרחי, שמאז הגיע לא הביא את השינוי המיוחל. היושב ראש, רוני ליקוורניק, אמר היום: "עופר מזרחי יאמן אותנו עד סיום העונה, אלא אם הוא יחליט אחרת. אני אומר זאת חד משמעית, כדי לשים סוף לכל הספקולציות שמסתובבות".

ההרכב המשוער: תום אלמדון, מור ממן (מוחמד שחברי), עמית צאלח, שון שנפ, נביל נאסר א דין, עמי גילברט, אסי וסיהון, שלומי חנוכה, רותם שמול, עומר עבדול עזיז, איב ג'ידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully