וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על המגף

יניב בינו

25.2.2008 / 8:09

מחזור אמצע השבוע באיטליה מזמן לנו את משחק העונה, קרב הצמרת בסן סירו בין האלופה והמוליכה, אינטר, לבין סגניתה ומחזיקת הגביע, רומא. בפינת הסטטיסטיקה, יניב בינו מנסה לפענח כמה שערים ייכבשו בהתמודדות המרתקת

משחק מספר 47: סה"כ שערים: אינטר/רומא 2.80, 1.80, 3.00

המחזור ה-25 של הסרייה A שייערך באמצע השבוע מפגיש במשחק העונה את הראשונה והשנייה. הנראזורי מארחים בסן סירו את הג'לארוסי. במחזור הקודם צימצמה מחזיקת הגביע האיטלקית את הפער מהאלופה לתשע נקודות, לאחר שגברה 0:1 בפירנצה על פיורנטינה מהצמרת. האלופה, לעומת זאת, השיגה רק תיקו 1:1 בגנואה נגד סמפדוריה. המשחק הזה יכריע באופן סופי לאן המירוץ הזה הולך. ניצחון של הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני, שיעלה את הפער ל-12 נקודות, יסגור סופית את סיפור המאבק, שהאמת, נראה גמור כבר כשהחל. לעומת זאת, ניצחון של רומא, שיוריד את הפער לשש נקודות יפתח, גם אם במעט, את המאבק. זו עדיין תהיה כמובן הפתעה ענקית אם בתום העונה פרנצ'סקו טוטי, קפטן רומא, וחבריו יניפו את צלחת האליפות, אבל הם עדיין יכולים לחלום. אנחנו נתמקד בפינת הסטטיסטיקה לא בזהות המנצחת כי אם במספר השערים שייפלו בהתמודדות זו.

במשחקיה של האלופה והמוליכה נפלו עד היום 63 שערים ב-24 משחקים (2.625 שערים בממוצע למשחק). רוב השערים, 36 במספר, נכבשו בסן סירו (ממוצע של 3 שערים למשחק). אצל השנייה בטבלה נכבש שער אחד יותר בסך הכול. (64 ב-24, ממוצע של 2.66 למשחק). 26 שערים הובקעו מחוץ לכותלי האולימפיקו (ממוצע של 2.166). מסיכום הכיבושים של משחקי הבית של אינטר ומשחקי החוץ של רומא (62 ב-24) עולה כי הממוצע עומד על 2.583 שערים למשחק.

הימור X הוא הסביר ביותר, כלומר שייפלו 2-3 שערים במשחק. בכלל, נראה גם כי הקבוצות ישמרו על עצמן מפני ספיגה, בייחד אינטר, שתיקו טוב בשבילה הרבה יותר מאשר לרומא. מה גם ששבוע לפני המפגש הגורלי עם ליברפול, באינטר מייחלים לגמור את העונה. לפיכך אפשר לקחת בהימור בחשבון את הימור 1 (0-1 שערים). הנועזים, שמצפים למשחק רב שערים, יכולים להמר על 2 (4 שערים ומעלה). אנחנו פחות ממליצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully